Alla inlägg under juni 2009

Av Jasmine Thorildsson - 25 juni 2009 14:13

Bio igår med dom bästa :)  Transformers. King film enligt mig :D

Nu sitter jag här hemma själv för Sabina är inne i Mora med sin mamma :P 

Har solat lite och plantera blommor :) 

 

 

Just precis när jag trodde att allt skulle vända och att jag skulle bli lycklig. Men ja de är väl min gamla vanliga otur. Det är väl inte meningen att ja ska va lycklig. Usch fy fan säger jag bara. Finns inge värre än de här. Du har tryckt ner mig så jävla långt ner det går. När jag äntligen börjat kunna klättra uppåt kommer du och trampar på mig.Och du som kämpa så jävla mkt i början och gjorde va som helst för mig. Och nu är du fan genom elak hela tiden! Förstår inte varför jag stannar kvar. Är väl för att jag älskar dig. Vet , hur fan kan jag älska någon som är så elak? 

 

Ärligt talat vet jag inte de själv....


Petra jag saknar dig :(  <3

Av Jasmine Thorildsson - 22 juni 2009 20:18

Måndag nu då. Mamma och pappa åkte ju till fjällen i lördags då. Så på kvällen hade jag en liten fest. Mkt trevligt folk som kom :) Jag hade trevligt iaf så . Men de hade nog dom flesta :)  Igår kom Emma hit och vi kolla på några skräck filmer sen gjorde vi kladdkaka och myste :)  Hoppas vi ses mer i veckan :) <3


Ikväll kommer Sabina hit :) De ska bli kul :)

Av Jasmine Thorildsson - 14 juni 2009 16:49

SOMMARLOV :D   härligt som fan! Flytta ut från stugan i lördags. Lite deprimerande. Kommer sakna Petra som faaaaaaaan! <3 Men vi lär ju ses i sommar hoppas jag ;)


Studentveckan va sådär. Dåligt väder hela tiden. På fredagen va de värst iaf- Men va trevligt på dagen när vi kolla på alla :) Men på kvällen va de ju regn hela tiden. Så jag choffe Jill och Petra satt i våran stuga och drack :) Lite mysigt faktist. Aja kommer sakna alla studenter som inte kommer va i skolan till hösten :( 


Har inte träffat Mattias på 2 veckor nu. Får väl se när vi ses igen. Han bara jobbar och jobbar dygnet runt. Men hoppas han kan komma någon dag under veckan då jag ska va hemma själv för resten av familjen åker bort en vecka till fjällen. :(.  


Igår träff a jag NATHALIE <3 den absolut bästa. Kolla på film och snacka skit och myste :) En perfekt kväll!

Idag kommer Malin och hämtar mig så ska vi umgås :) Riktigt nice :) 

Nej nu ska jag gör aannat :) Hööörs!


Saknar min älskling som va skit elak i fredags :P <3

Av Jasmine Thorildsson - 3 juni 2009 11:47

Snart är det sommarlov. Gött! Ska bli så skönt att komma från Rättvik ett tag :)

Igår planterade vi blommorna te våran trädgård :) blev as bra tyckte jag :)

Fick veta betygen på engelskan också. VG :) hääärligt =)  Är nöjd iaf :)


Idag ska jag åka till Mora till körskolan. Ska vara där 5. Ska övningsköra :)  Sen vet jag inte om jag vill till Mattias. AJa tåget går iaf halv 7 isåfall.

Om jag åker så kommer jag hem på fredag.. Va med min familj resten av helgen. Skönt:)  Eller också dissar dom mig och åker till Grövelsjön.



Ni skulle bara veta.....

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards