Alla inlägg under oktober 2009

Av Jasmine Thorildsson - 26 oktober 2009 13:00

Hej hej hej hej  =)


Åkte till Malung i lördags natt :P Va väl där vid halv 2 tiden ^^  Så blev ju sängen direkt :)

Igår träffa jag Jonis Samuel och Angelica :) Hann träffa Linnea en snabbis också :)  Spelade Risk med Jonas Samuel och Angelica :) Skojsigt :)  Åkte hem imorse med Emelie :) <3 Blev en sväng till Rättvik  :) Hon släppte av mig i Mora sen så fick åka med pappa hem efter jobbet :) Fick köra :D kul som fan :)

Om typ en timme åker jag till Älvdalen för att vara med Malin :)  Åker hem imorn igen för då åker mamma och pappa till Uppsala så jag och Kenneth ska va hemma själva :) Skönt som fan:)


Nej nu orkar jag inte skriva nå mer så ha de gött!


Puss! <3

 

Av Jasmine Thorildsson - 24 oktober 2009 19:01

Gårdagen. Va hemma från skolan, Pappa och Kenneth kom och hämta mig i Rättvik för dom skulle sälja min pärla <3

Sen hem käka lite och fixa till sen, Tog någon öl sen åkte jag, Kenneth och Mimmi och hämta Ida å Emma för att sen åka vidare till Elin :)  Nathalie kom dit lite senare också :) Väldigt trevlig kväll måste jag säga :)  Sov hos Nathalie <3

Pappa kom och hämta mig idag vid 10 tiden, Käka lite sen gick jag och sov en stund,  Jävla skönt :P

Har inte gjort mycke alls idag. Mest suttit vid datorn och  tv:n.


Ikväll blir jag bara hemma, Kolla på körslaget sen sova! :)


Måste säga att de är jävligt skönt att va hemma, Och att de är lov :) Känns underbart!


Nej de va allt för mig just nu. Puss på er!

 

Av Jasmine Thorildsson - 22 oktober 2009 14:37

Igår kom Sabina hit och hälsa på mig =) Trevligt som fan, Åkte upp till Persborg på bondefest :P Va skapligt kul iaf :D Roligt folk :) De dryga va väl att gå hem men gick ganska fort ändå så gjorde inte så mkt :) När vi kom hem så skulle vi absolut spela Guitar Hero :) Haha gick inte allt för bra kan jag ju säga ;) 

 

Va i skolan idag, Börja 10.30 :) skönt som fan :) Hade bara en lektion också så de är rätt nice :) Träffade på Jill en sväng efter skolan :) <3

 

Imorn är de hel dag i skolan. Drygt som fan, Men sen blir de hemfärd och va hemma en vecka :D Så jävla skönt de ska bli med lov :) Sen är de ju fest imorn också så de känns riktigt bra :) 

 

Nej nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på sagan om ringen, Är sjukt trött sen igår,

 

Puss!<3

   

Av Jasmine Thorildsson - 18 oktober 2009 17:31

Rättvik snart igen då, :) Kan nog bli mysigt :)

Helgen har varit as bra :) Fest i fredags med dom absolut bästa :) Sov kvar hos Ida för Våga/ orka inte gå hem själv xD

igår va jag in i Mora med Jocke :) Snurra runt där ett tag och träffa folk sen åkte vi till Rättvik en vända:) När vi kom hem till Mora igen så hämta vi Putte :) Roligt roligt :)

Ikväll får jag skjuts ner till Rättvik :) Skönt som fan! :)


Hoppas veckan går fort så de blir fredag någon gång för då är de fest igen :D  Sen blir de nog på lördagen också :) Får se hur de blir :)



Hoppas allt kan lösa sig . Älskar dig vännen <3


 

Av Jasmine Thorildsson - 17 oktober 2009 15:26

Varit i skolan hela veckan :) Eller ja , va borta från två lektioner men de är fan bra ändå för att vara jag ^^,

hade möte i torsdags med rektorn. Inte kul. Typ 75 procent frånvaro ^^,  Men jag gillar skolan . Hmm :P  aja har fram till 5 november att bättre mig annars försvinner mitt studiebidrag.  Så jag lär ju va i skolan :)


Igår gjorde vi kransar och lite arrangemang i skolan :) Va faktist rätt kul :)

Efter skolan träffa jag Björn en sväng sen skjutsa han mig till bussen :) Hem till Sollerön och  stressa massa för skulle ju på fest hos Britt :)  Började hos Mårten med några groggar sen vidare till Britt :) Trevlig kväll faktist :) På fredag blir de fest hos Elin :) De gillar vi (y)


Ikväll blir de lungt :) Kolla på körslaget med Family! <3


Nej nog för mig,


Puss! <3


   

Av Jasmine Thorildsson - 11 oktober 2009 14:31

I fredags va de fest för Emma som fyllt 18 :) va trevligt. Hem tidigt på lördag morgon för att hjälpa till med veden. Höll väl på till typ 5. Börja vid 10.  Resten av dagen spenderades framför tvn. Idag blev de att hålla på med veden någon timme. Moster va hit och hälsa på med nya vovven :)  Ska strax åka in i Mora och handla lite mat till Rättvik.

FÅr skjuts av Kenneth ner till Rättvik  ikväll . Skönt!


Blir kanske att va med på älgjakten en dag till veckan. Hoppas! :)


Nu är alla kattungar borta. Tomt som fan :(

En av hundarna  har åkt nu också. Men blir ju bara borta på älgjakten så hon kommer ju hem sen :)


Måste verkligen fundera hur jag vill ha det med skolan också, Helst vill jag bara hoppa av och flytta hem igen. Men får se hur det blir :)

I fredags gjorde vi sorg arrangemang . De va ganska kul:)  Blev rätt nöjd med min . :)


I torsdags åkte jag till Djurås en vända :) Hälsade på Niklas :) Va väldigt trevligt. Va ett tag sen vi sågs. Måste ses snart igen ! :)


Nej fan jag måste rycka upp mig. Så jävla drygt att gå runt och vara deprimerad hela tiden men va fan ska man göra då?:S :/


Nej nog för idag.


Puss!<3

  


Av Jasmine Thorildsson - 7 oktober 2009 13:52

Hemma i Sollerön nu. Behövde en paus från Rättvik. Skolan går inge bra alls just nu. Vet inte va deär som händer med mig. Mår skit dåligt hela tiden. Orkar fan ingenting. Vet inte vart jag ska ta vägen längre. I Rättvik känns allt skit, när jag åker hem bråkar jag antingen med mamma eller pappa så då vill jag bara tillbaka till Rättvik. Vet inte hur jag ska göra. :(  Men måste fixa de snart så jag orkar med skolan. Och så jag orkar plugga till körkortet.

 

Men men skit i det. Lär väl lösa sig nångång,

 

Igår följde jag med Proppen,Micke och Jonas till Falun och Borlänge en sväng. På kvällen blev de mys framför tv:n Kändes jätte bra.  Idrott och svenska imorn i skolan. Skönt med korta dagar :) 

Idag tog jag 09.47 tåget till Mora, Gick till pappas jobb sen fick jag köra hem :)

Nej nu ska jag gå och äta nå om jag kan.

 

 

Vill inte må såhär dåligt =/

 

Eminem - Beautiful  

Av Jasmine Thorildsson - 1 oktober 2009 17:53

Det finns så mkt som jag skulle vilja säga dig, Som jag ångrar att jag aldrig sa när jag hade chansen. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig, Jag önskar du fanns kvar hos oss. Att de aldrig hände.

Saknar dig min vän.

Rickard <3

  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards