Alla inlägg under juni 2010

Av Jasmine Thorildsson - 29 juni 2010 20:39

No I don’t believe you
When you say don’t come around here no more
I won’t remind you
You said we wouldn’t be apart
No I don’t believe you
When you say you don’t need me anymore
So don’t pretend to
Not love me at all

I don’t mind it
I still don’t mind at all
It’s like one of those bad dreams
When you can’t wake up
It’s like you’ve given up
You’ve had enough
But I want more
No I won't stop
Because I just know
You’ll come around
Right?



Saknar dig så enormt mkt =/




Usch mår skit,, Förkyld å feber :/  skit drygt!  Vill va frisk! 

Men kommer iaf Emma hit :D  Och på kvällen ska hon, jag och Ida gå på bio :) Eclipse :D  längtar som fan!


Helgen ska jag förhoppningsvis spendera med Ekman :) Vet inte va vi ska hitta på :) Ska iaf träffa Kenneth på lördag :D då fyller han år :)


Vet inte va jag ska skriva mer riktigt :) har inte hänt så mkt.. Jo just fan. haha igår blev jag brunett :D   är nöjd faktist :) Lär nog färga de snart igen för är lite blonda slingor kvar ^^,


Helst skulle jag vilja skriva ner precis allt som händer runt omkring mig nu å vad jag känner.

Men de skulle nog inte vara så bra.


Men Puss! :)

Av Jasmine Thorildsson - 27 juni 2010 18:46

Midsommar helgen va kanon! :)  Torsdagen drack jag, kenneth , toni, barro och evve här hemma :)  Riktigt trevligt :)
Jag och evve hade roligt på natten iaf :) Åkte upp till skolan och gunga lite haha :)

På fredagen kom de hit en massa trevligt folk :)  Vi grillade och hade jätte trevligt :) Blev dock lite tjafs under kvällen men de va en riktigt lyckad kväll iaf :)

På lördagen börja vi dagen med en grogg :)  Städade lite eftersom mamma och pappa kom hem,  Käka middag hos farmor sen åkte jag evve och barro till sågmyra å förfesta hos grogge och lina :) Sen vidare till Dössberget och se Hoffmaestro och Pumpbolaget :)  Bra kväll förutom att de va så jävla kallt! :/




Du gör mig så jävla förvirrad! =/



Bilder sen fredagen :)

                   

Av Jasmine Thorildsson - 22 juni 2010 00:33

Du skulle alltid sova under täcket med mig, Annars blev du sur,
Du va knappt hemma när jag bodde i Rättvik,
Du kom alltid hem på fredagarna när jag kom hem från Rättvik,
Överlycklig att se mig,Kom du skrikandes och hoppa upp i mitt knä.Fan jag saknar dig, Vill att du kommer tillbaka Men de är omöjligt.   Du va min allra bästa vän, Du fanns alltid där.
Va jag ledsen kom du och satt dig i mitt knä och knuffa huvudet mot mitt.
Precis som att du sa: Jag finns här. Men de gör du inte längre,Nu sitter jag här och gråter och kan inte sluta för att jag saknar dig så enormt mkt, Och jag väntar på att du ska komma springande och knuffa ditt huvud mot mitt och trösta mig, Men du kommer aldrig,Jag hatar mina föräldrar för att dom tog bort dig, Jag ville ha dig kvar, Och jag hatar att dom inte sa något dagen dom tog bort dig, Jag hade velat träffa dig en sista gång och säga att jag älskar dig,Säga att jag inte ville att du skulle försvinna, Att jag vill ha dig kvar hos mig, Men jag fick aldrig chansen, Dom berätta de några dagar efter, Och när mamma sa de så börja jag gråta direkt, Och jag kunde inte sluta, Jag kunde inte fatta att du va borta, min älskade snövit, Jag älskar dig Snövit, Och  jag tänker på dig hela tiden,
Alltid när jag ser en vit katt så tänker jag min Snövit, men så kommer jag på mig själv att de är inte min Snövit,
Hon är borta och kommer aldrig tillbaka..


R.I.P gumman, Matte älskar dig! <3


22 september 2009 försvann en del av mig, och den delen kmr alltid vara borta,

 

Av Jasmine Thorildsson - 21 juni 2010 16:18

Ja vart ska jag börja, Har haft så kul dom senaste dagarna :)  I torsdags åkte jag till min evve :) följde med när hon och Barro stor handla :)  På kvällen åkte vi först till Grycksbo och träffa Ante, Jesper och Jimmy :) Riktigt trevligt :)  Lite senare så skjutsa Jesper mig, Evve och Barro till bjurs :) va lite dött där men kul hade vi :) Tog oss inte hem till Falun så vi ringde stackars Ante mitt i natten och fråga om vi fick sova där. Och de fick vi såklart :)  Halv 8 på morgonen åkte vi med han å hans mamma in till Falun :)


Fredagen va de lite fest hos Evve :) Kom mkt trevligt folk :) Va ut å åkte bil med Jesper och Jimmy igen :) Och Kenneth åkte pappas 940 :)  Jag evve barro och jessica åkte lite van också :)

På lördag morgon kom Toni och två till å väckte oss. Fyfan va arg jag blev då -.- men de gick över ganska fort haha xD   

Björn kom sen och hämta mig för jag skulle följa med han, Emma och Ante och kolla när han körde lite cross :)

Sluta med att jag umgicks med dom på kvällen :) Riktigt mysigt!


På söndag åkte vi och kolla när Björn körde cross igen :) 

Sen på natten kom Kenneth, Malin och Toni å hämta mig hos Ante :)

Haha så jävla roligt på vägen hem :) Såg många djur iaf :)  Och tre jätte söta rävungar :D


Nej nu ska jag fan äta mat sen ska jag klippa gräset :D

Puss!

Av Jasmine Thorildsson - 16 juni 2010 22:29

Usch jag är så rädd, Rädd för att bli sårad åter igen.

Men jag vill så gärna försöka, men är för rädd för att satsa.

Jag vill berätta allt för dig så du förstår

Men då kommer du troligtvis springa iväg

De går inte att säga allt i början.

Men hur ska jag våga försöka om jag inte kan va säker.

Blir så less på de här :/


If you want to be alone here with me you must understand my weakness
It's the way that he left me and bereft me of of my love
without a warning without mourning almost yawning



Idag åkte jag till husbåten vid halv 2 tiden, Jag fick köra pappas 940 :D Happy! Sen åkte mamma och pappa på möte på Jimmys skola :P så jag och Kenneth va på husbåten och gjorde typ inget alls xD  bara dampa runt :))

Sen kom dom tillbaka vid 3 tiden och då börja jag måla, och kan ju säga att de tog tid, Och varmt va de för satt i solen ^^,  Sen helt plötsligt va klockan 6 :O  hade suttit där i tre timmar i solan :/  va lite bränd :/   Så vi åkte och handla mat sen när vi hade käkat börja jag måla igen :)  måla i ca 2 timmar sen åkte vi hem :) och då fick jag köra igen :D Helt underbart!:D


Helgen blev inte alls som planerat. jag ska inte va hundvakt. Så imorn åker jag till Eve ekman :D  blir kvar till lördag eller söndag :) beror på hur länge hon orkar med mig ;)

Får hoppas jag träffar en till person också när jag är i närheten...


Nej nu ska jag kolla en film och försöka sova :) 

Puss!

Av Jasmine Thorildsson - 16 juni 2010 00:23

I söndags brast det, Ett litet tjafs med pappa och allt brast, Jag sprang ut, Visste inte vart jag skulle gå men hamnade nere vid vattnet. Aldrig varit på de stället förut, Gick längst ut och satt mig där på en sten. Lyssnade på musik och stor grina.  Efter ca 1 timme och 30 min ringer mamma och är orolig vart jag är, Så hon fråga mig om hon skulle hämta mig, Och med tanke på att jag hade blivit av med urinvägsinfektionen natten till söndag så va de väl bäst hon hämta mig innan den kom tillbaka.  Men va så otroligt skönt att bara sitta där och fundera och gråta,


Planer till hösten nu då. Ska försöka komma in på en folkhögskola och plugga matte,svenska och engelska på gymnasie nivå. Så jag har betyg i det iaf.  I Sommar har jag inte en aning vad jag ska göra. Kanske ta tag i körkortet så jag får de ? 



Har varit på husbåten idag, Den är snart klar så om någon dag så ska vi ha i den i sjön :)  Imorn ska vi väl dit och fixa skulle jag tro :)  Sen på torsdag kanske jag tar en sväng till Malung :) och på fredag åker jag hem igen och då följer Emma med :D  och Ante och Björn kommer till Sollerön också :) Snällt av dom att hålla mig sällskap när jag ska vara hundvakt :)



Puss!

 

Av Jasmine Thorildsson - 10 juni 2010 20:58

If you want to be alone here with me you must understand my weakness
It's the way that he left me and bereft me of of my love
without a warning without mourning almost yawning



Att jag aldrig lär mig,  Att jag alltid är så korkad och går tillbaka fast jag vet hur de kmr sluta,

Ångrar att jag ens lärt känna dig, För de enda du har gjort är att såra mig. Förstår inte hur en människa kan va så jäkla elak, Gör allt bara för att såra..


Usch börjar bli jävligt sliten nu, men snart är den här studentveckan slut också så då blire fan att ta de lungt ett tag :)   Ska förhoppningsvis umgås med Sabina hela veckan då :)


Nej nu ska jag dricka lite mer vin och snart dra ner på stranden :) 

Av Jasmine Thorildsson - 7 juni 2010 15:02

Yey :) har fört över mina bilder och någon film från min dator till Kenneths hårddisk :) så idag kan jag lämna in den :)  Hoppas de går fort nu då så jag får tillbaka den snart (:


idag när pappa har slutat jobba vid 4 så ska vi åka till husbåten och fixa :)  likaså imorn :) sen tar jag nog halv 9 tåget till Rättvik till min underbara Emma :D <3 har inte träffat henne på evigheter så ska bli skit kul att åka dit



Och jag förstår mig fan inte på dig... jag vill så gärna kunna lita på dig igen. Men de är så svårt, Så fruktansvärt svårt :(  Men du är verkligen  den jag vill ha . men vet faktist inte om jag vågar, Är rädd för att bli sårad igen,  Du måste verkligen bevisa för mig att du ångrar dig, Att jag är den enda du vill ha. Annars känns de bara meningslöst om vi ska testa igen.  Hoppas vi kan träffas snart och prata igenom allt.




If you want to be alone here with me
you must understand my weakness
It's the way that he left me and bereft me of of my love
without a warning without mourning almost yawning
No one wants forever anymore
cause no one dares to try
No one wants endeavour like before
If you want to see the world that's in me
You should know I'll always need him
It's the way that I met him
There's no way that I could possibly forget him
like he got me and forgot me
No one wants forever anymore cause no one dares to try
No one wants endeavaour like before
No one wants forever anymore
and no one wants to be there like I know I might have been
No one wants endeavaour like before

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards