Alla inlägg under juli 2010

Av Jasmine Thorildsson - 28 juli 2010 19:38

Kan jag sluta oroa mig och för en gång skull va glad över de jag har?

Allt verkar flyta på perfekt just nu,  Men ändå kan jag inte sluta oroa mig för minsta lilla, Tro en massa saker. Är så jävla osäker hela tiden,

Får hoppas jag skärper till mig snart och fattar nått!




Idag har jag iaf klippt gräset. Nu har jag bara lite kvar :)  Sen lagade jag mat åt mig och kenneth :) Eftersom mamma och pappa är på orsa yran med husbåten idag :)  


Och igår efter jag hade klippt gräset fick jag nå jävla ryck och börja baka bullar :) haha  men gott va de fan :D

Ikväll ska jag och Kenneth kolla på nya Karate kid :)   Och jag har köpt älskade smörpopcorn och en stooor Cola :D  perfekt när man har mens haha!


Hoppas F kan komma hit på fredag och mysa lite, Saknar han enormt...  Sen på söndag åker jag och Kenneth till Rättvik för att bo i husvagn med Evve, Hanna och Barro :)  Feeest! =) 



Puss! <3

Av Jasmine Thorildsson - 24 juli 2010 20:04

Dansbandsveckan.  Har haft skapligt kul, Vart en jävla massa tjafs i förrgår och igår. , Slagsmål polisen, Försöka bli sams nästa dag, Sluta med att jag slog handen i en tegelvägg och idag har jag skit ont. Får skylla mig själv men hellre de än att slå någon annan....

Imorn åker vi hem igen. Då ska jag vila som bara fan och ladda upp för classic :)






Kär.. Jag är så jävla kär. Men samtidigt är jag så jävla rädd så jag vet inte om jag vågar satsa. Jag vill nå så otroligt mkt för du verkar så bra. Men alla har dåliga sidor och såfort jag ser dom så tvekar jag, Just bara för jag är så känslig och varit med om så jävla mkt skit i livet.

Och jag vill bara sätta mig ner och förklara all jävla skit för dig men jag vågar inte! 

Hoppas iaf att de löser sig...




Av Jasmine Thorildsson - 22 juli 2010 13:05

Kan bara säga att allt är skit just nu...


Jag hatar dig!  Fy fan...




Men mest hatar jag mig själv..



Av Jasmine Thorildsson - 19 juli 2010 14:00

Ligger i sängen och är skit trött,  -.-   Ska väl åka in till Mora om en stund och möta Evve och sen upp på willys å köpa hårfärg :)  Hoppas de blir bra :D


Har slängt i en tvättmaskin nyss också . Blir att tvätta några till så jag har kläder i Malung ;) höhö!

Nej men vet inte va jag ska skriva har inte hänt så mkt!



Tycker de är lite tråkigt att bara en har hört av sig från Malung,  Men men ska bli kul att träffa han iaf :)  Men hade varit kul att träffa dom andra också!  Får väl se på onsdag om de är nå fler som hör av sig :)



Saknar dig!

Av Jasmine Thorildsson - 18 juli 2010 14:38

Blev lite ändrade planer igår så där helt plötsligt :) 

Jag följde med Evve till Falun :) Tog tåget till Rättvik och fick skjuts därifrån till Grycksbo hem till Hanna :)

Medans dom duscha och gjorde sig klara så lagade jag mat och va sen snäll och diskade också ;) Sen kom Fredrik och Toni å hämtade oss , Åkte hem till Fredrik,

Satt där hela kvällen och drack och hade trevligt :)


Idag åker jag och Toni hem till Sollerön :) Kenneth är helt själv där med Jimmy.. Stackarn haha .

Imorn kommer Evve till mig och då ska hon färga mitt hår :)Hoppas de blir bra! Sen på onsdag åker vi till Malung :) Längtar som en tok ska bli så jävla kul! :)



Jag vill att de ska gå bra nu, att jag äntligen ska få bli lycklig! Men de lär väl bli som vanligt, att allt skiter sig,


Evelina Ekman, Är så jäkla glad att jag har dig! <3

Av Jasmine Thorildsson - 16 juli 2010 20:46

Nu är jag hemma på Sollerön igen :) har varit i Falun en natt :) Kom dit sent igår hem till Micke och Fredrik. Riktigt trevligt :) Fick tyvärr ingen sömn inatt eftersom F sparkas och slåss i sömnen ..  Inte så rockigt du!

Idag vid 12 tiden far vi in till stan :) Jag och Evve pierca oss :D Blev så sjukt nöjd :) Men satan så nervös jag va! Glömde bort att andas några gånger också ^^,  Sen åkte vi upp till Micke och Fredrik igen :) Efter ett tag kom Ante också dit :) 

Va där i någon timme och umgicks lite =) Sen skulle Ante åka till Lima så då fick vi åka med han till Sollerön :))

Imorn åker Evve och Barro hem :( Inte kul! kommer sakna dom! Men förhoppningsvis får jag besök :) Sen åker jag nog till Falun på söndag :)


Nej men Puss! =)

Av Jasmine Thorildsson - 15 juli 2010 17:22

Skapligt trött kan jag lova! Vet inte varför heller.. 

Men jag och Evve har varit duktiga idag iaf :)  Vi har städat pappas volvo idag! Dammsugit å allt faktist. Och de är fan Kenneth som har skitat ner den också men men, och vi hitta fan lungt med lingon i bilen? :S och fjädrar å skit!  sen va de jävla massa grus och lera. jaja  Man är väl en snäll syster :)


Imorn blire Falun tidigt :) Ska åka och pierca mig om de går som jag vill :)  Hoppas på de bästa iaf :) Sen får vi se om jag åker tillbaka till Sollerön på kvällen eller på lördag förmiddag :) Visar sig duu =)



Önskar jag bara kunde skita i allt och bara vänta och se hur allt blir.. Men har fan inge tålamod. Och jag hatar de.. Ska nog fan slänga mobilen i väggen så jag inte kan använda den på några dagar och datorn kan jag be pappa gömma, Skulle va otroligt skönt med skulle aldrig klara de. Suck!


Ska bli skönt att komma till Malung nästa vecka och festa röven av mig och glömma all skit i några dagar iaf.


Men Puss på de underbara livet eller?


 

Av Jasmine Thorildsson - 12 juli 2010 23:19

Ja jag kan inte annat än säga att min helg har varit super bra! :) 

På fredag åker jag först med familjen till husbåten och målar lite :) sen tar jag halv 7 bussen till Falun och möter upp Ante sen far vi vidare till Evve och Barro :) För att sen åka på fest  :)

I början va de jävligt segt men sen jäklar vart de kul :) dansa hela natten ^^


Lördag sitter vi och degar hela dagen haha! Sen på kvällen ska Ante åka till Västerås och hämta Fredrik så jag följde med :)))    Så jag Ante och Robin åker mot västerås, Väl där nere är de ingen som hittar till campingen som Fredrik är på så vi snurrar runt i fan hela Västerås innan vi äntligen hittar till han :)  Ja sen när vi äntligen är påväg hem, Ja då lyckas Ante köra över en glas flaska så de blir punka (Y) SUPER! haha så de va bara att byta däck :) sen äntligen åkte vi hem :) Kom hem vid 5 tiden tror jag :) Somna direkt xD


Söndag så åker jag , Ante och Robin till Fredrik och Micke. Sitter där ett tag sen skjutsar Fredrik mig till Evve och Barro :)   Och på kvällen går vi på bio :)  Haha fick se Eclipse en gång till på bio :) Men de gör mig inget för den är så fruktansvärt bra! :)


Idag har vi varit i Falun och i Bjurs å ätit Pizza :)  Fick sen skjuts av Ante till Mora för han skulle åka till Lima till Emma :)   Och i Mora hämtar Kenneth mig :))


ja den här helgen har varit helt kung! :)

Imorn kommer Evve och Barro hit :)


Lite bilder sen fredagen :)

              

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards