Alla inlägg under oktober 2010

Av Jasmine Thorildsson - 29 oktober 2010 10:41

God morgon!  Måste bara berätta att jag hade världens sjukaste dröm,


Börja att jag va hos Emelie i Rättvik, Och sen va vi på kryssning med Emma, Ida, Ante, Martin Brottare, Daniel Bälter, Jacob Westerling, Elin Eriksson och Petra mortensen !Och alla va typ sjukt bra kompisar! :S Aja De hela sluta med att vi va i nån skog på fest och att vi skulle åka tåg hem? men de va inget vanligt tåg,  Aja skit mysko iaf!


Nu ska jag fan duscha sen ska jag väcka Malin ^^



 

Av Jasmine Thorildsson - 28 oktober 2010 12:43

Sometimes the only way to hide the pain is to smile

So smile bitch,



Har inte gjort så mkt idag än, Mest legat i sängen och kollat på tv, Har väl ätit lite frukost, gröt och ett glas vatten   

Längtar mer till middagen, Rödspätta och potatis, Uuuuh så gott   


Händer mer idag då? Malin kommer väl hit, Tror jag?

Sen ska jag nog sätta upp dom nya gardinerna jag fick av mamma häromdagen  

Kanske plocka lite i rummet så de blir klart nångång?

Sen kanske ta en promenad med en av dogsen, Skulle vara mysigt, Med Zita kanske, Älskade hund! <3


Håller på att fixa alla säsonger av OC också, Har ju kollat alla säsonger av One tree hill så lär väl börja på en ny serie nu ;)



OCH GRATTIS TILL ROBIN MAGNUSSON SOM FYLLER 18 IDAG! ;D


Nej allt för mig just nu,


 


 

Av Jasmine Thorildsson - 27 oktober 2010 21:45

Va ett tag sen nu då, Men har inte haft tid för har farit fram och tillbaka till falun hah

I måndags åkte jag till Falun och mötte upp Malin och Michelle på stan, Gick runt där ett bra tag sen åkte vi hem till Michelle för Malin hade glömt lite saker så vi hämta de, Vart en helt crazy kväll iaf men sluta med att jag ej litar på min bror längre, och jag och Malin fick skjuts av Ante hem till mig :) Robin va med på ett litet hörn i bilen också ;)

Åkte tillbaka till Falun på tisdagen, Vi va hem till malins mormor sen hem till hennes föräldrar sen träffa vi ante en sväng!


Idag mötte jag upp Michelle och Malin på stan efter dom slutat skolan, Införskaffa en sjukt snygg korsett!  Tog halv 5 bussen hem till Mora och sen halv 7 bussen från Mora till Sollerön,


Skönt att vara hemma,  imorn kommer Malin hit och på fredag blire nog Falun och utgång med Malin och Michelle, Kommer bli nice!


Nej nu ska jag göra popcorn och kolla klart på filmen som går på 6an,

The fast and the furious ;)


Bilder på nya tröjan från gina som jag beställde häromdagen och ego bild..

   

 

Av Jasmine Thorildsson - 24 oktober 2010 15:03

Kan inte säga annat än att gårdagen va helt jävla awesome!


Ida kom och hämta mig vid halv 7-7? kommer inte riktigt ihåg, Åkte sen å hämta Hampus sen vidare till Orsa hem till Sabina :) Fick äntligen se hennes mysiga lägenhet :) Sen for vi vidare till Rättvik hem till Rickard Nyström på förfest:)

Mkt trevligt folk som jag tycker om och har saknat grymt,

 Vid halv 11 ? åkte vi till bowlingen :)

Och de va faktist skapligt mkt folk , och vart bara mer och mer,

Hade jätte ont i fötterna när de va stäng dags på bowlingen, Och Ida körde folk till Leksand så jag tyckte lite synd om mig själv som skulle gå hem till Rickard med mina onda fötter, Så jag kom på en jätte bra ide! Jag tog av mig klackskorna och gick barfota (y)  Men efter en stund fick jag iaf låna EN sko av Rickad ;)  haha!

Satt hemma hos Rickard ett bra tag innan Ida hade kört klart sina vändor till Leksand, Tror vi lämna Rättvik efter 3? :O  Va hemma på Sollerön halv 5 - 5 iaf, Då va jag skapligt trött och slockna nästan direkt,


Men iaf så va de en helt king kväll och tack alla som gjorde den kung!, De som skulle göra kvällen ännu bättre vore ju om Emma va med ;) 



 


 

Av Jasmine Thorildsson - 22 oktober 2010 22:29

Har haft en sån fruktansvärt bra dag :) Kenneth har varit hemma hela dagen!

Känns så jävla bra när jag umgås med han :) Bäste bror,  


Skulle ha följt med honom till Falun idag så han kunde släppa av mig hos Malin och Michelle, men ska ju på krogen imorn kväll i Rättvik och ska åka med Ida från Sollerön till Rättvik så jag stanna hemma idag istället, Orka inte upp tidigt imorn och stressa med bussar och skit från Falun =/  Får åka och hälsa på dom snart istället :)


Ja för er som inte vet de så va mamma och pappa på ålandsresa igår till idag, Därför jag och Kenneth har varit hundvakt, Fick ett par jätte fina örhängen av mamma när dom kom tillbaka :) Tack så mkt!

Och Kenneth fick snus som vanlig :)

Fick även en hundring var, De behövdes kan jag lova :) För då kan jag tanka så jag kan åka med Ida imorn till Rättvik   


Är faktist väldigt stolt över mig själv också!

För er inte vet de så är jag SJUKT mörkrädd, Verkligen helt sjukt, Men inatt va de bara jag hemma :) och jag lyckades faktist somna tidigare än va jag brukar :) och  jag va knappt rädd :) Visst lite va jag väl men inte så extremt som jag brukar va :) De va skönt:)   men va väl för jag hade världens mysigaste hund i sängen också     Min söta hund Zita, Och hon är ju så farlig så hon äter väl upp allt som kommer från mörkret   



Nej nu ska jag sluta babbla och försöka hitta nå film att somna till :)


 



Aaah juste, På måndag får jag hämta ut mina kläder som jag beställde :D ska även till Falun och köpa en tjock tröja :D Yey! :D

 

Av Jasmine Thorildsson - 22 oktober 2010 10:37

Va uppe tidigt idag faktist , vakna strax före 9, Aaa de kanske inte är så tidigt för er men för mig är de som går upp efter 12 varje dag typ?   Men iaf, Kenneth kom hem efter ett tag och vi hjälptes åt att ta ut hundarna, Sen tog jag in ved medans kenneth gjorde upp eld (:   Nu sitter jag i sängen igen och funderar va fan jag ska äta till frukost, Är hungrig som fan men såfort jag öppnar kylskåpet så blir jag bara äcklad, Inte sugen på nå mat alls, Skit drygt!


Och ont i ryggen har jag också, Hade de hela dagen igår och de blev bara värre och värre så på kvällen/natten mådde jag piss, Hade hoppats på att de skulle va över nu, Men tydligen inte! 


nej nu ska jag gå ner och tvinga i mig frukost, Suck...



 

Av Jasmine Thorildsson - 21 oktober 2010 14:28



Vakna vid 12 idag, Vart lite besviken för trodde mamma skulle väcka mig innan dom åkte men men :)   Sitter just nu och spelar Wii Mario Cart med Kenneth :) Skit kul! :)

Får se vad som hittas på under dagen, Vid 4 ska vi iaf skjutsa Jimmy till Solglimten,

Är väl de enda spännande som händer idag haha!



Längtar iaf grymt mkt till halloween!:D kommer bli Awesome!  Och så hoppas jag på att kunna följa med Ida på Bowlingen på lördag, Får se annars blir jag med Underbara Malin och Michelle :)



 

Av Jasmine Thorildsson - 20 oktober 2010 13:54

Haha va så sjukt nöjd men rummet igår så jag kunde inte sova, låg bara och titta på hur fint de va.. haha jag är störd i knoooow , And i liiike it ;)


nej men imorn kommer Kenneth hem och föräldrarna sticker på kryssning, svinen, hade väl kunna tagit med mig också ;) höhö,

Nej men jag ska ju roa mig på halloween iaf :) Ska på bowlingen i Rättvik och skaka röven av mig, Eller ja nånting sånt :) Sen träffa massa underbart folk från Rättvik som jag saknar SÅHÄR mkt :) Har kommit på va jag ska va också ;) Tack vare Ida :D

Som faktist tog körkort idag! :D GRATTIS Ida !! :D:D <3


I helgen hoppas jag på att få träffa Malin och Michelle :)  Vet ej om jag åker på fredag eller lördag :) Troligtvis lördag :) Fast beror på hur sams jag är med bror min på fredagen.


Nej nog för mig :D


 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards