Alla inlägg under mars 2013

Av Jasmine Thorildsson - 27 mars 2013 10:37

Godmorgon alla fina :)

Har varit vaken lite mer än en timme, 

Har precis ätit frukost, funderar på att ta en dusch men först ska jag nog ta en promenad i det fina vädret :)

lite senare åker jag och Kenneth till Falun en vända, 

får väl se hur sent vi kommer hem ikväll :)

bloggar nog mer då!

hörs hej

 

 



Av Jasmine Thorildsson - 26 mars 2013 20:05

vet inte om jag litar på dig mer, eller,

fan jag vet ingenting, jag vet inte ens va de är du vill? 

hatar känslor


anywaaaaay

idag har jag börjat packa, har packat ner alla mina kläder och lite små saker från mitt rum,

mamma har varit snäll och packa ner alla våra glas vi har här och lite saker vi fick av henne :)

snart så, de är nära nu, Bara 6 dagar kvar!!

Imorn blir de en tripp till Falun med Kenneth, kommer bli skoj, hoppas jag hinner träffa lowis också,

som jag prata med imorse btw, riktigt skönt att få prata om allt mellan himmel och jord, kändes som alla problem försvann för ett tag,

 

 

 

Gammal bild, vill ha sommar!

 


Av Jasmine Thorildsson - 26 mars 2013 02:24

Inatt är de sådär jobbigt , är helt slut i kroppen och har varit trött hela dagen, men så fort jag blundar så kommer ångesten, börjar svettas och känner hur hjärtat slår fortare , får svårt att andas... Får väl se om de blir nå sömn alls, ännu roligare att man ska upp 8 imorn.. Fuckmylife..

Av Jasmine Thorildsson - 23 mars 2013 11:56

Tjenaaaa bakis åh jävlig, men har iaf inte ont i huvudet ;)


Igår va riktigt kul, satt och tog någon grogg med Ida och prata om allt möjligt, 

så skönt att kunna prata med dig :')  så skönt att veta att du alltid finns :) fina vän   

ikväll blir de nog utgång igen med elin och förhoppningsvis Ida också, :)


satt nyss åh kika på Gordon's kitchen nightmares och börja gråta haha,

men när jag tänkte efter så va de inte därför jag börja gråta, 

för första gången så gråter jag pga lycka, glädje tårar, 

Mitt liv börjar äntligen ordna upp sig, jag har underbara vänner och jag ska få flytta till en lägenheten, de känns så jävla BRA! :)

jag hoppas de fortsätter såhär, skulle va så skönt att slippa ångesten , och jag har mina underbara vänner och min familj att tacka för allt, ni är helt underbara !  



I've got your name written here in a rose tattoo!!  


     

Av Jasmine Thorildsson - 21 mars 2013 17:21

Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen

But something happened
For the very first time with you
My heart melts into the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy

 

 

Lovade mig själv att aldrig lita på någon igen, man blir bara sårad,

men på nå konstigt sett kan jag lita på dig?

jag hoppas verkligen att jag inte blir sårad,

 

 

 

Av Jasmine Thorildsson - 20 mars 2013 16:23

Satan va trött ja va igår kväll, men blir ju så efter varje möte,
idag gick ja upp vid halv 12 -12 gjorde frukost tog en dusch sen gick jag och träffa henke, :) vid halv 4 gick jag tillbaka och laga mat åt mig och kenneth, så nu ligger jag i soffan helt utslagen, ska träffa henke igen vid 7 tiden då kennethr på innebandy med jimmy:)
På förmiddagen ringde Ors och fråga hur allt va åh så, riktigt trevligt att få prata med han, va ett tag sen vi sågs nu!
Nej nu ska jag dö lite till i soffan och vänta på att klockan ska bli 7:) ?
Hörs hej!

Av Jasmine Thorildsson - 19 mars 2013 17:59

Mötet idag gick väl bra, är väl lika jobbigt som vanligt bara att sitta åh prata och svara på massa frågor,

Men jag glömde inte böckerna ;)  eller jaa jag kom på dom i sista sekund innan jag åkte haha,

va in på Ica efter och handla massa saker med mamma åt Jimmy :)

Lagade mat åt mig och Kenneth idag, Fläskfilé och pommes, så jävla gött ;)

har umgåtts med mina fina vänner idag också :) riktigt trevligt va det!   


Men nu funderar jag på att lägga mig och sova för är så jävla trött 

hörs hej!


     

Av Jasmine Thorildsson - 18 mars 2013 18:58

Någon dag sen jag skrev nu,

inflyttningsfesten i lördags va skit kul, inte varit på en stor hemma fest på länge så va lite nervös att träffa mkt folk men de gick bra :) hade grymt kul och hoppas vi kan göra om nå sånt snart! :) jag och kenneth ska väl ha inflyttningsfest sen nångång, får se om vi slår ihop de när jag fyller år :)

söndagen så sov jag typ hela dagen, va så sjuk bakis , och ändå drack jaginte så fruktansvärt mkt? 

haha får väl skylla mig själv ;)

idag så följde jag med mamma in till Mora vid 9, och vid 11-12 tiden gick jag hem till Micke och Henke, Gjorde inte allt för mkt, satt åh kika på tv och bara umgicks, 

vid 3 tiden så kom pappa och hämta mig :)

imorn har jag möte med psykologen vid 1 tiden,

måste komma ihåg att ta med boken jag fick låna, men om jag känner mig själv rätt så glömmer jag väl den haha,

ikväll händer inte så mkt mer, ska äta nå snart sen ta en dusch,  sen blir de väl att mysa ner sig i sängen med Rambo :) 

 

14 dagar kvar till flytten!  


 

Finaste bästaste Rambo, aldrigutandig   


Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards