Direktlänk till inlägg 9 april 2013

tisdag

Av Jasmine Thorildsson - 9 april 2013 21:07

Va på möte idag vid 1 tiden, kände att jag ville verkligen inte, plus att jag fick lov att gå igenom Mora åh massa folk för att komma dit , men ja tog mig dit,
Efter mötet gick jag till Kenneth på klockarhagen, han jobba idag så jag åt middag där,
Spelade monopol med Jimmy också, åh såklart vann jag över dom ;)
Sa hejdå till bästa också son åkte hem idag :(
Har inte gjort så mkt mer idag, kikat på tv med Rambo,
Är så jäkla trött men de blir jag ju jämt efter jag haft möten,
Så nu ligger jag i sängen åh ska kika på några avsnitt av criminal minds innan jag ska sova,
Godnatt vänner!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Skapa flashcards