Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Torsdag

Av Jasmine Thorildsson - 18 april 2013 17:22

Har städat hela lägenheten idag, håller på åh tvättar upp de sista av tvätten också, men tvättmedlet är snart slut -.-

Igår hade jag så mkt ångest över allt så jag bad mamma komma och hämta mig så jag sov på Sollerön inatt,

Kom tillbaka vid 9 imorse för då börja mamma jobba,

Gick dit vid halv 4 och käka mat med mamma, :)

Nu sitter jag i lägenheten igen och prata med Sabina över Skype,

och som jag skrivit förut i bloggen så har jag saknar henne jätte mkt, fasten allt vart kaos,

men vi har pratat igenom allt och de känns bättre nu,

Men tyvärr så ska ju "vänner" börja tjura för att jag förlåtit henne,

Men som jag sagt förut så mår jag mkt bättre utan tjafs och Sabina åh jag har ändå varit vänner i 5-6 år och jag har aldrig haft en sån bra vän som hon, Så jag förstår inte varför folk inte bara kan va glad för att de har löst sig?

jamenar hon har fått hela sin familj emot sig bara för att hon vill kunna umgås med mig,

Hennes egen bror skriver att han önskar hon dör,

aja, jag vill då göra de jag mår bra av, orkar inte gå efter hur alla andra vill, de blir bara jobbigt det också!


imorn eller lördag kommer äntligen kenneth hem igen! :D

äntligen, är så tråkigt att vara i lägenheten själv!


och nästan gång DU följer efter/kommer hit så ringer jag polisen, vill inte ha dig i närheten här!


PUSS!
  



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Skapa flashcards