Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Torsdag

Av Jasmine Thorildsson - 25 april 2013 21:44

Hej!
Inte gjort så mkt sen sist, igår va jag till veterinären och kastrera Rambo , umgicks med Sabina till sent på natten, ikväll har jag varit på gympass med Sabina, skaffa även gymkortet så nu blir de att gå dit oftare , :) Rambo har varit själv hela dagen så han vart glad när jag kom tillbaka nyss :) imorn får jag pengar så då ska jag stor handla mat med Kenneth , skriver väl mer efter helgen och berättar va jag har varit på för äventyr !;)
Hörs hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards