Direktlänk till inlägg 28 april 2013

söndag

Av Jasmine Thorildsson - 28 april 2013 14:37

Tjäna!;)
Gårdagen va helt kung! Sabina kom till Mora vid halv två, då gick vi på systemet,Cubus och Ica , sen for vi hem till lägenheten och gjorde mat åh färga mitt hår, Sabina tog en liten powernap eftersom hon hade jobbat natten innan, sen vid 6 tiden åkte vi till Orsa och hämta Magdalena och Mia :) tillbaka till lägenheten åh börja fixa oss och dricka, sluta med att vi följde med Böhlmark och åkte raggarbil , hade iaf en riktigt bra kväll med alla :D
Idag har jag inte gjort så mkt, varit till sollerön och släppt ut hundarna, ligger i soffan nu och kikar på tv, ikväll nångång kommer väl ors hit och umgås med mig och Kenneth, :)
Va väl allt för mig just nu,
Hörs hej!;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Skapa flashcards