Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu.
Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde slut, nu har jag fått såna problem med magen pga ångesten så jag kan knappt äta, och när jag äter får jag sjukt ont i magen, ofta så måste jag spy upp det igen, trycket i bröstet finns varje dag, och jag försöker dölja de så inte mina vänner/familj ska se, men nu orkar jag inte dölja de längre, de tar emot att säga de men nu livnär jag mig på alkohol och glädje jag får från mina vänner, och min underbara Rambo<3 och jag älskar er, ni är för bra , och jag hoppas ångesten försvinner snart, men de gör för ont att sakna dig, och jag skiger fullständigt i om du och tjejen läser de här , jag säger inge elakt, och jag bryr mig faktist inte ett skit.
Bra hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards