Alla inlägg under september 2009

Av Jasmine Thorildsson - 22 september 2009 11:04

  



Usch va jag är dålig på att uppdatera bloggen. Aja vad har hänt då?  Ja jag har gått i skolan i ungefär 4 veckor. Varav 3 veckor va praktik :P 1 vecka på skolan och 2 veckor ute :P Jag va i mora på Blåklinten / interflora :)  Lyckades svimma en gång också, Haha föll rätt ner på stengolvet och slog i huvudet. Men allt gick bra som tur va :)


Nå mer som hänt kanske?.. Pappa fyllde år i lördags :) Så jag baka en tårta och muffins :) På kvällen va jag ute med Patrik, Körde runt lite i Mora. Träffa även på Björn :) Trevligt!.  Fick även reda på i fredags att dom hade tagit bort katterna. Dom hade gjort de i tisdags men berätta på fredagen, Fy fan säger jag bara. Jag blev så grymt ledsen och besviken så usch,! För jag ville ha kvar min Älskade snövit eftersom de va som min katt. Nej usch skitsamma....


Igår kolla jag och Petra på film med Dasse,Jonas och Anton :)   Har kollat på film med Dasse och Jonas rätt så många kvällar nu :) Men de är alltid lika trevligt :)


Jag beställde även en tid för tatuering igår :) Blev den 9 november :)


På fredag är de fest :)


Men ha de bra så hörs vi snart . (hoppas jag^^)


Bara en sak till . Love suck!


Hej!

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards