Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Jasmine Thorildsson - 13 maj 2009 13:14

I måndags va de rätt skoj :)  Hade praktik till 4. Hade jätte ont i magen hela dagen men kämpa genom hela dagen. Skippade trafikskolan för jag hade verkligen super ont i magen så ville inte åka dit då.  Mattias kom till Rättvik vid 6 tiden så vi åkte till Mora för att hälsa på Farmor lite :)  Fick 300 kronor i presentkort på kupolen av älskling :)  300 kronor av farmor och ytterliga 300 av mormor :)  Sen fick jag jätte fina örhängen och underkläder av matilda och Kenneth :) Fick en jäger av pappa när han kom hem från Ålandsbåten :)

Men ja efter farmor så åkte jag och Mattias vidare hem till Sollerön sedan till Rättvik :)  Väldigt trevlig dag tyckte jag :)  

På tisdagen så gick jag till praktiken igen men fick gå efter lunch för hade så jävla ont i magen.  Och ja. Jag har magsjuka. Kul? nej verkligen inte :(  Går på toa typ varje timme. Kan inte äta :( As drygt!  Men får hoppas jag blir frisk snart igen :) Ska till min älskling på fredag lr lördag :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

Ha de ! :)

Puss!


Älskar dig Mattias <3

Ovido - Quiz & Flashcards