Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Jasmine Thorildsson - 11 augusti 2009 11:54

Ja nu va de ett tag sen igen. Musik och Motor va roligt. Fredagen va de forden som gällde :) Skit kul. Lördagen åkte jag och Nathalie upp :) Men jag sov sen i Rättvik :)


Idag ska jag och Kenneth kanske till Falun när han slutat jobba vid 4. Ska hämta Aija som har legat på djursjukhuset sen i lördags. Men nu är hon bättre så hoppas vi får hämta henne idag :) 


I söndags va jag och kolla på lägenhet i Rättvik :) Ska bo med Petra i en 3:a :) Va jätte fint där :)Ska flytta in där nu på söndag :) Sen på torsdagen börjar skolan :( Usch vill verkligen inte :( :(  Men de är väl bara att kämpa på. Får se hur länge jag pallar =/ 


Nej nu blev de för mkt. Vi hörs! 


N

 

You're living in the dark
Where no one can see your tears

Ovido - Quiz & Flashcards