Alla inlägg den 27 november 2010

Av Jasmine Thorildsson - 27 november 2010 16:20

Nu har jag inte bloggat på nästan en vecka så är väl dags då :)


Måndag till torsdag har jag umgåtts med min älskling Sabina, har varit riktigt kul,

På onsdagen fyllde hon år så de kom lite folk och fira henne så de blev tårta och bullar :)

På torsdagen åkte vi till Falun för att pierca oss :)

Fick skjuts hem till John av Kenneth,

Malin följde med oss in :)

Jag tog hål i naveln och tungan, yey:D, malin tog hål i tungan och Sabina i näsan :)

Kenneth kom sen och hämta oss och vi släppte av sabina vid bussen och åkte vidare hem till Malin ,  På kvällen åkte vi runt lite med Toni's "The black Pearl"  sluta med att vi hamna i Evves lägenhet och spela Monopol, Riktigt kul faktist för jag vann 

Kom hem efter 3 nångång och stackars malin skulle upp före 8,

På fredagen va min tunga svullen som en jag vet inte vad, Så käka de gick ju inte, Blev en milkshake och vatten påvägen hem från Falun,  Och smart som jag är så käka jag ingen riktig mat innan jag pierca tungan heller så jag blev utan riktig mat på två dagar, iaf. på kvällen åkte vi hem till Anders och spela wii   

Idag har jag inte gjort så mkt, Hittade en bedövnings skit till munnen sen jag hade alla äckliga blåsor i munnen när jag blev inlagd i Falun, Aja skitsamma tog lite sånt och jag kunde äta mat :D

Sitter och funderar om jag ska dra till Anders lite senare och spela wii igen, Det är ju så galet kul  


Ja de va lite uppdatering ;)


  

 

Hörs!



Aj aj ;)

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards