Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Jasmine Thorildsson - 29 augusti 2010 14:47

Min helg har varit kanon, Den här helgen har jag mått riktigt bra,

I fredags följde jag med mamma och pappa till Borlänge och shoppa, Fick nya skor av pappa, Tack <3


Tog sen en buss till Falun för att umgås med Bäste bror, Evve,Barro och Toni,

Evve skulle va hundvakt åt hennes föräldrar så vi höll henne sällskap, Efter några öl åkte vi mot Bjurs, sen Insjön för att hämta Räkan,

Kan bara säga att kvällen va bäst!


Lördag åkte jag hem tidigt för skulle hem och duscha och fixa sen ut på husbåten med pappa och vänner till han, Blev att dricka massa grogg sen gå in på ishallen för MIK fyllde 75 år,

Mkt folk va de iaf,   Fick skjuts hem av Marcus, Tack!

Idag är jag lite trött faktist, Sitter och väntar på att Ante ska höra av sig när han åker från Lima, Jag ska åka med han till Falun hem till Bäste evve<3


Evelina Ekman, Aldrig utan dig, Du är den bästa och jag älskar dig, <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards