Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine Thorildsson - 26 maj 2011 18:44

Tjaaaaaaa!

hah kanske ska lägga ner bloggen? är ju så kass på att uppdatera iaf, 

Äsch märks väl ;)

Jaaa va har jag gjort sen sist då?

Jag har varit i Orsa, Ovanligt va? ;)

Men jag trivs :D är med mina favoriter, Sabina och Oskar varje dag så jag klagar inte :)

men idag är jag hemma! 

Och pappa kom hem idag, Han har ju fått jobb i Mjölby så han åkte i söndags. Men nu är han hemma :D yeeey, Eller till söndag iaf ;)

Och jag ska börja fixa Amazon imorn :) (om vädret tillåter)

och den 9 juni ska den besiktigas :)

Jaa är väl inte så mkt mer att säga just nu,,

Eller ja imorn åker jag till Orsa igen ;) för på lördag är de cruising och då ska jag va skaaapligt redlös med min Sabina :) och Oskar hoppas jag :)


Jaa och jag är världens lyckligaste just nu känner jag :)


Puss! <3 


 

Av Jasmine Thorildsson - 15 maj 2011 18:27

Är verkligen ap usel på att uppdatera bloggen 

men jag är typ aldrig hemma så är inte så lätt ;)

Min födelsedag va iaf helt kung, Gick på systemet typ 10 minuter innan de stängde och köpte cider, mmmmh<3

Sen va Sabina chaufför åt mig,Ida,Elin och Oskar :)  hade iaf grymt kul !

sen har jag bara varit i Orsa hos Oskar och Sabina,  Är hemma en sväng idag och ska hämta lite mer klääder ;)


Såg att mamma har varit och kikat på ap gamla kort så jag fick lov att kika lite jag också och fy faaaaaaan va sööööta kort :D  på alla kusiner, pappa mamma och kenneth :) 

Ska försöka lägga in dom på datorn sen (:

Nej nu ska jag ta en dusch sen åka tillbaka till Orsa :) 


lite olika bilder från min födelsedag och dagar i Orsa,

       

20!

Av Jasmine Thorildsson - 11 maj 2011 14:32

Idag är de den 11 maj, Och jag fyller 20 :D  yeeeeey!

Dagen börja med att jag får presenter av Oskar direkt jag vaknar! hihi<3  

Åkte hem sen och då fick jag blommor ! :D  Sen har jag tvättat bilen. så nu är den reen och fiiiin igen :D  

Om en stund kommer Sabina hit :D då ska vi gå å bada med hundarna :)  


Nu ska jag äta tårta ! :D <3



 

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2011 12:09

Fredagen va grymt kul, Va lite jobbigt i början bara men jag tog en sväng med bilen och lugna ner mig, Sen kom Sabina och Oskar och allt blev mkt bättre :)  Vart ett riktigt trevligt fyllekalas de :)  Följde med till Orsa och sov där<3

Lördagen, Valborg, Så skjutsa Sabina hem mig så jag kunde hämta bilen sen åkte jag tillbaka till Orsa, Blev chaufför åt Sabina och Oskar, :) Först åkte vi till Älvdalen, Skjutsa några fyllskallar där som skulle hämta öl och cider ;)  Sen åkte vi tillbaka till Mora för de va tråkigt i Älvdalen. I Mora sög de också så vi åkte till Orsa och va där resten av kvällen/natten, Jag fick köra Sabina 240 också ;D  skoj!   Sov i Orsa den natten också, Va kvar där till efter 10 igår kväll,  Ska snart åka till Orsa igen tror jag. SKa bara vänta på att de blir varmvatten så jag kan duscha först ;) 

Och jag tror pappa börjar tycka de är jobbigt att inte ha 940 för han har börjat kika på Amazon nu ;)  


Some pics från helgen.

       

Sabina vart stoppad av polisen, TVÅ polisbilar ;D  The pink car va de första dom sa när dom kom fram xD haha!



Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards