Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Jasmine Thorildsson - 5 juni 2011 22:38

Nu är jag så jävla less så nu skiter jag fan i allt!

Det är alltid jag som ska åka, alltid jag som ska höra av mig.

Men ursäkta mig att jag inte har råd att åka runt hela Dalarna då!

När fan kommer ni och hälsar på mig? Ah jo är de fest hos mig då kanske de duger. Men att bara komma och hitta på nå nej då är de alltid jag som ska. Och jag försöker verkligen göra alla glada! Men de är inte så lätt när man inte har ett jobb så man får pengar. Och man har vänner i Malung,Rättvik, Falun och jag vette fan överallt. Ni kan ju förstå själva att de blir jävligt dyrt att åka bil hela tiden?   Jag fick körkort när jag fick min lön från Norge, Och jag gjorde slut på minst 7000-8000 ¨på en månad bara på bensin. För att jag åkte och hälsa på mina vänner när jag hade råd att åka! Men nu  när jag inte har råd nej då ska  vissa bli sura för att jag inte kan åka.. Och nej alla ska inte ta åt sig, Ni vet själva vilka ni är...

Och ni får bli hur förbannade ni vill nu på mig för jag orkar inte mer. Jag är så jävla less på att göra alla andra glada men inte få ett skit tillbaka!

Och jag är trött på att vara ledsen och ha ont i magen varje dag för att jag har så dåligt samvete för att jag inte kan åka..


 Men jag hoppas ni mår bra iaf..

Ni kan ju tänka er för nästa gång när ni ska klaga på mig..

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards