Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Jasmine Thorildsson - 25 juli 2011 22:56

Underbar låt <3



Pink- I don't believe you





I don't mind it, I don't mind at all
It's like you're the swing set, and I'm the kid that falls
It's like the way we fight, the times I've cried
We come to blows and every night
The passion's there, so it's got to be right, right?

No, I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart

No, I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all

I don't mind it, I still don't mind at all
It's like one of those bad dreams when you can't wake up
Looks like you've given up, you've had enough
But I want more, no, I wont' stop
'Cause I just know you'll come around, right?


No, I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart

No, I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all

Just don't stand there and watch me fall
'Cause I, 'cause I still don't mind at all

It's like the way we fight, the times I've cried
We come to blows and every night
The passion's there
So it's got to be right, right?

No, I don't believe you
When you say don't come around here no more
I won't remind you
You said we wouldn't be apart

No, I don't believe you
When you say you don't need me anymore
So don't pretend to
Not love me at all
Oh, I don't believe

Av Jasmine Thorildsson - 25 juli 2011 21:23

Har umgåts med bby några timmar idag, mysigt ska ni veta!

sen har jag inte gjort så mkt mer, Va väl in i mora och handla med mamma,

och hon bjöd mig på donken, aaaaaw gott!

nu på kvällen har jag haft så tråkigt så jag baka lite i brist på annat,

Chokladsnittar blev de och gott ska ni veta att de blev,

ehehehehe

ska väl ladda ner några filmer och kolla på ikväll/natt för någon sömn lär jag ju inte få.

suck 



 

Av Jasmine Thorildsson - 25 juli 2011 13:30

Godmorgon!

elller ja klockan är ju halv 2 ehehhe

somnade väl efter 3 tiden inatt igen,

drömde iaf minst 3 hemska mardrömmar inatt igen, förstår inte varför? och de är alltid om samma sak. Men ja vi får hoppas att de bara är drömmar så de inte händer i verkligheten, Men de tror jag då verkligen inte :)<3


Ja men nu ska jag iaf äta frukost och vid 4 tiden ska jag och mamma åka in till Mora och handla, och idag kommer bby till mig också. Myssss!

ahjuste fick ett mejl av hon jag köpte löshåret, hon skicka de idag från sandviken så de borde ju komma imorn?

och så har jag beställt ett halebop kort så de borde också komma någon dag framöver :) 


 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards