Alla inlägg den 21 april 2013

Av Jasmine Thorildsson - 21 april 2013 20:06

Har haft en riktigt bra helg faktiskt!

I fredags så kom Tess och Sabina hit och förfesta lite med mig, Sen rulla de bara in mer folk :)

och de vart en riktigt bra kväll, va lite orolig ibland bara när dom glömde stänga balkongdörren och YTTERdörren, va så nervös att Rambo skulle smita, men han va duktig och höll sig inne :)

Lördag så kom Kenneth hem och vi drack lite öl på kvällen,

Jesse kom förbi och sa hej innan han for vidare till värmland,

Ors kom och va med mig och Kenneth och de vart en lugn kväll med öl,

Idag så gick jag upp vid 11 och gjorde mig klar för att följa med Sabina på ett gympass kl 12

och de va skit drygt men jävligt kul, så fler gånger kommer det att bli :)

kom hem från de, tog en dusch åh laga mat, Sen däcka jag i soffan framför en film och sov till halv 7 typ, och nu kikar jag bara på tv, är så fruktansvärt trött fortfarande så funderar på att gå och lägga mig i sängen,


ja de va väl min helg de, hoppas ni haft en lika bra helg som jag! :)


Hörs hej


gammal bild på mig och Sabina   

 

True!

 

Ovido - Quiz & Flashcards