Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

It's 9!

Av Jasmine Thorildsson - 24 maj 2009 17:24

Det går lite segt här ^^

I onsdag va jag på praktiken och de gick ju bra :) fick sluta skapligt tidigt iaf :) Josefine och jag gick ner på Rättvik för jag skulle ta ut mina p-piller  :) efter det gick vi runt lite på rättvik sedan tog vi en fika på café :)  Dit kommer även Mimmi,Bex,Petra B och Mia. Dom sjunger för mig när dom kommer. Hur gulligt som helst. Då har Josefine dragit dit mig bara för dom skulle överraska mig :) Sötnosar! :D Jag vart jätte glad iaf :) 

 

Efter det tog jag bussen till Persborg sen gå ner till Rättvik för att ta tåget till Mattias :)  Va där till lördag :)  onsdagen och torsdagen va vi till Agust en stund och på fredagen va vi på fest hos Krille :) Trevligt där :).

På lördagen åker vi till Borlänge och kollar på nå traktor grejs ^^ Sen skjutsa dim mig till tåget vid 12.20   Köpte nya skor när jag kom till Mora eftersom att någon tog mina på Krilles fest ?! Så jag åkte ju hem utan skor från festen dåra:p HAHA! 

 

Idag blir det rättvik igen :P Vill verkligen inte för är så trött på att vara där just nu. Inge kul alls. Saknar att va hemma på sollerön. Men de är ju inte så långt till Sommarlovet så jag lär väl stå ut :) 

Nej nu får ni ha de så bra så ska jag göra nå annat ^^, 

 

Älskar dig Mattias mest av allt! <3


P.S  Petra är bäst! ;) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards