Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Snart lov! :)

Av Jasmine Thorildsson - 31 maj 2009 18:59

Det går väldigt segt det här alltså! Sorry!

ja vad som hänt i veckan då. hmm. Va väl sista praktik veckan! skönt! sovmorgon till 10 imorn så jävla gött!  Emma R och Amanda va väl upp till Persborg och häls apå mig och Petra :) Amanda färga håret på mig och Petra :) TacK! :) På fredagen åkte jag till Mattias. På kvällen va han chaufför till Avesta :) Väldigt trevligt :) lite trångt på vägen hemma kanske. Va väl typ 9 pers i bilen. Men fan så kul vi hade :)

 

Åkte hem på lördagen för att fira farfar som fyllde 70! pizza bak och thai mat! ^^,  väldigt trevligt :) Sen for jag med Johanna till Mora och gick där och kolla runt med Lucas. Va till campingen och hälsa på Emma och Krille som va där med några polare :) Riktigt mysigt faktist :) 

Kom väl hem vid halv 3 tiden på natten . Då blev de gonatt! 

Älskling ringde och väckte mig vid 10 tiden. Sötis :) 

 

 Åker väl till Rättvik om en timme typ :) Får väl se va jag och Petra hittar på för mys :) 

 

 

Så jävla lycklig som man kan bli.. <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards