Alla inlägg under juni 2010

Av Jasmine Thorildsson - 5 juni 2010 12:58

Har  inte bloggat på ett tag nu, men jag har helt enkelt inte haft tid :)

I söndags åkte jag till Sabina ,:) På måndagen åkte vi in till Mora på kvällen och festa med lite roligt folk :)  Åkte även in på tisdagen men åkte hem ganska tidigt så blev lugnt :) på onsdagen åkte jag hem , åkte in till Mora på kvällen och festa med Jonas, Hampus och Daniel, Riktigt kul va de :)  Torsdagen åkte jag till Falun och festa med Malin och Eve :)  Vart lite sur då för polisen hällde ut min oöppnade vinflaska som jag egentligen skulle ha lämnat hemma för skulle ha den på fredagen, Men de glömde jag ju -.-   

igår följde Malin med mig hem och vi åkte till våmhus och förfesta lite hemma hos Daniel sen åkte vi till Skeer :)   Hade skit skoj! :)  Och tack Jocke och david för skjutsen hem igår! :)

 Ja de va min vecka :)  Visar sig om de blir lungt ikväll eller om jag ska ut igen :)

Nästa vecka ska jag försöka komma iväg till Rättvik iaf :)

Lär va hemma på måndag och låna marcus laddare till datorn, Min har ju gått sönder, laddare och dator, Så ska lämna in den. men vill helst spara alla grejer som jag har på datorn  :)


Nej nu ska jag äta något :)

Puss!

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards