Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Jasmine Thorildsson - 4 oktober 2010 18:58

Nej men om man ska blogga lite kanske ? ^^


I fredags åkte jag till Grycksbo för att umgås med Emma och Ante,  Sluta med att Ante skulle köra runt på Robin, Riktigt kul, Åkte till Borlänge en sväng sen mot Rättvik, Träffa Emil där :D yey!

Men annars sög de som fan i Rättvik, Trodde de skulle va mer drag med tanke på att de va marknad, Men dom flesta va väl på bowlingen ^^


Lördagen åkte vi till Rättvik och gick på marknaden :) Hitta inge intressant som vanligt ^^,

Åkte vidare hem till mig , Mamma hade gjort tacos :D as gott!, Sen börja vi dricka lite :) efter en stund kom Hanna och Jessica dit :)  Åkte sen vidare mot Gesunda, Tyckte de va riktigt roligt där faktist :D Lite synd att ja inte vakna på natten sen när jag hade kommit hem.. Aja ^^ en annan gång ^^



Idag har jag fan beställt hem kläder :D för min mamma är snääääll :D

blev iaf 1200 för allt :)


lite bilder på de jag beställde hem :)

           



Idag följde jag med Emma hem till Malung :)   Åker hem igen på onsdag :) får se va som hittas på dom här dagarna :)

Skulle va kul att träffa lite malungsfolk iaf :) men de visar sig :)


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards