Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Jasmine Thorildsson - 6 oktober 2010 23:20

Jag saknar min vän, Min underbara vän som alltid fanns här,

Som jag kunde prata om vad som helst med,

Jag önskar du kunde komma tillbaka, Jag älskar dig,

Jag behöver dig, Just nu mer än någonsin, Snälla kom tillbaka!

Varför just du? Det är så orättvist,

Jag saknar dig, Så enormt jävla mycket Rickard!

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig,

Orättvist, Så orättvist,


Jag älskar och saknar dig Rickard Olsson, <3


 

Av Jasmine Thorildsson - 6 oktober 2010 18:21

Hemma på Sollerön nu igen :)

Igår gjorde jag och Emma inte så mkt, Kolla på film bara ^^,

Mådde ju inte så bra igår så  :)


Idag kom mamma och pappa och hämta mig och Emma och så åkte vi mot Lima,

För vi skulle hämta kattungar hemma hos Emma i Lima :D

Tyckte så synd om dom när vi åkte bil, För de tyckte dom verkligen inte om, Skrek och försökte klättra ur buren, Stackarna,



just nu sitter jag och äter glass och dricker tranbärsjucie, Glass för jag har as ont i halsen, och tranbärsjucie för jag känner av urinvägsinfektion igen... suck!


Får hoppas jag är helt frisk på måndag iaf:) då börjar älgjakten och jag ska ut och gå med pappa då i skogen :) sen va med mamma på passet någon dag också :)


Bild på kattungarna då :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards