Direktlänk till inlägg 7 november 2010

Nyfiken

Av Jasmine Thorildsson - 7 november 2010 20:45

Gårdagen vart skapligt bra efter allt krångel,

Va så opepp hela dagen, Sen när jag väl bestämt mig för att åka,

Så kommer inte bussjäveln, Och jag missar sista tåget,

Men som tur va så fick jag skjuts ner av Patrik Ketti :) Tack!!   

Va kul att träffa allt Rättviks folk igen, Riktigt kul att träffa Emma och Emelie! :) <3

Fick skjuts hem av Joakim Vikner, Tack vännen!   


Idag har jag mest sovit hela dagen. Sköönt kan jag lova!

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på,

Men ska nog försöka va hemma hela veckan iaf, Umgås med familjen,

Skönt att inte åka fram och tillbaka överallt,

Och i helgen blir de nog att va i Malung hos my maaan Jonas Persson   


Och jag är faktist lite nyfiken på vilka som läser min blogg, Är inte så många men ändå   

Så ni som känner för de får gärna lämna en kommentar och berätta ^^


Nu ska jag fortsätta kolla på O.C :)


 


 

 
 
Astrid

Astrid

8 november 2010 12:05

fin blogg. kolla in min!!!

http://www.astridthedancer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards