Direktlänk till inlägg 12 november 2010

12 November

Av Jasmine Thorildsson - 12 november 2010 17:53

Just nu mår jag riktigt bra faktist , Känns skönt :)


Gick bra med hundarna idag iaf :) Va på promenad två gånger med dom sen sov dom för de mesta :) Ante och Emma kom tillbaka vid halv 1 tiden, Så halv 2 åkte jag buss hem :)  Andreas satt på bussen så de va mycket roligare då    Är så tråkigt att åka buss ensam, Så hade sällskap till Vikarbyn iaf :)

När jag kom fram till Mora så ringde mamma och sa att dom skulle bli lite senare,

typ 45 minuter -.- Skit drygt!  kallt va de också, 

Ganska skönt att sätta sig i en varm bil efter stått ute i 45 minuter, kan jag lova,

Och bäste bror såg att jag frös om händerna så jag fick värma mig lite i hans händer, :) han som aldrig blir kall om händerna, FUSK!   


Nu sitter jag och typ halv sover i soffan, Funderar på att gå upp på rummet och kolla några OC avsnitt och kanske somna en stund   


Hörs,



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards