Direktlänk till inlägg 20 november 2010

20 November

Av Jasmine Thorildsson - 20 november 2010 12:05

Uppdatera lite dåe,


Torsdag - Gjorde ja inte så mkt på dagen, Kenneth och Malin kom väl hit på eftermiddagen :) kul som faan!

På kvällen/natten kom äntligen Jocke till Sollerön så vi åkte och träffa honom hemma hos Anders :)  Synd bara att han fick lov att åka till London igen nästa dag :/


Fredag- Va en lugn dag, Ville följa med Kenneth och Malin till Borlänge men fick inte plats för lite annat folk skulle med dit,

På kvällen åkte jag till min soulmate Sabina Emrethsson, <3 Och fy faaaan va kul vi hade :)  Men allt är ju roligt när man är med henne, Sen när man har lite alkohol också    Fick skjuts hem sen vid halv 3 tiden av J, Verkligen jätte snällt   

Kommer lite bilder från våran galna kväll, och dom är inte dom snyggaste kanske  



  Katt mat är gott ;)   HAha fråga inte xD      

             

Sjuukt i know    men då ska ni se resten av bilderna haha!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards