Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Jasmine Thorildsson - 3 februari 2010 19:40

Är hemma på Sollerön nu :)  Skönt att umgås lite med bror min, Mamma och pappa är ju i Uppsala fortfarande. Hoppas mamma blir bättre snart så dom kan komma hem.


Gick till skolan vid lunch tiden idag, Sen hade jag lektion med Loman. Gick rätt bra... Bröt ihop en gång men fick träffa älskling så då blev de lite bättre.. Snackade med Loman efter lektion iaf. Så nu känns de lite bättre :) 

Ska åka tillbaka till Rättvik imorn tror jag och umgås med bästa Emma. <3



Vill bara må bra nångång. Vet inte va jag ska göra med nånting längre.Så jävla jobbigt.,. Ibland ångrar jag som fan att jag flytta till Rättvik. Att jag börja skola i Rättvik..¨

Men sen tänker jag. Då hade jag inte haft underbara Ida och Emma,  Eller Björn som de alltid är kul att vara med och Dampa loss med :)



Nej fy fan nu ska jag umgås med brooooor <3


Pusss! <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards