Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Jasmine Thorildsson - 23 februari 2010 20:17

Dagen börja med att jag vakna typ 07.35, Gick upp å gjorde eld, Gick ut och gick med hundarna, sen ge dom mat, sen upp och väcka Jimmy för han skulle till skolan :)  Gjorde frukost åt han å så :)  Han åkte väl hemifrån vid kvart i 9 tiden :)

 

Fortsatte elda sen kom pappa hem vid 20 över 11 :) Då gick vi ut å gick med hundarna igen :) Vid 12 tiden kom Jimmy hem från skolan , Då va de bara att sätta sig i bilen och fa till Rättvik :)  plocka ut alla saker i bilen sen städa rummet . Sen va de bara att lämna nyckeln till Petra. Känns så skönt att äntligen ha de gjort ! :) Och lättnaden att inte behöva åka till Rättvik nå mer. Bara när jag ska hälsa på Emma och Björn.   :)

Sen är de förbannat skönt att slippa alla falska idioter i Rättvik också :)  Börjar nästan tycka Mora är bättre än Rättvik.. Eller nja. Båda är lika hemska ^^,

 

Aja imorn blir de samma sak på morgonen iaf :P usch drygt. Sen ska jag och pappa handla lite saker till tårta. Jimmy fyller ju år imorn så ska baka :) Sen åka in och hälsa på mamma :) Sen kommer de lite folk hit på eftermiddagen :)

 

Åh jag vill att mamma ska bli frisk nu :(  Har legat inne på sjukhus i 3 veckor nu. Saknar dig mamma! vill att du ska må bra!   Utan dig klarar jag mig inte <3

 

  



Ovido - Quiz & Flashcards