Alla inlägg den 14 september 2010

Av Jasmine Thorildsson - 14 september 2010 18:56

Sitter "Hemma" i Falun just nu, Har varit i Uppsala över dagen med mamma och pappa, Dom har varit på sjukhuset i Uppsala på nå koll :)

Riktigt bra dag faktist :)


När jag kom "hem" diska jag och vänta på att evve och barro skulle komma hem från stallet, Sen när dom kom hem va dom helt slut för dom hade cyklat dit och hem, så jag va snäll och laga mat åt dom :)



Helgen har vart skoj, I fredags va jag med evve och alla i lägenheten, Sen for vi till Grycksbo och träffa Emma,Ante,Björn, Robin och lite mer folk :)


Senare på natten följde jag med Micke och Toni till Enviken och tillbaka :)

Lördag morgon fick jag skjuts hem till Evve och Barro, Duscha och gjorde mig iordning för att senare åka mot Enköping och hälsa på bäste Malin Carlsson för hon fyllde 20 :D

Hade riktigt skoj där :) Synd bara att vi fick lov att åka hem :(

Men tack ändå för att vi fick komma! <3


Vet inte hur länge jag blir i Falun, Så länge jag får för Evve och Barro,

Trivs så jäkla bra här, Mår så fantastiskt bra!

Men på söndag lär jag hem och rösta iaf, :)


Puss va! :*



Now I will tell you what I've done for you -
50 thousand tears I've cried.
Screaming, deceiving and bleeding for you -
And you still won't hear me.
(going under)
Don't want your hand this time - I'll save myself.
Maybe I'll wake up for once (wake up for once)
Not tormented daily defeated by you
Just when I thought I'd reached the bottom

I'm dying again


I'm going under (going under)

Drowning in you (drowning in you)
I'm falling forever (falling forever)
I've got to break through
I'm going under


 

Ovido - Quiz & Flashcards