Alla inlägg den 30 september 2010

Lie

Av Jasmine Thorildsson - 30 september 2010 23:10

Jag hatar att du inte förstår, Jag hatar att du inte bryr dig, Jag hatar att de kan ta veckor innan vi pratar, För att du aldrig kan höra av dig,


Förstår du inte? Du är hela min värld, De är du som gör att jag stannar kvar,

Att utan dig hade jag varit borta för länge sen,

Att du kan vara så blind, Eller också så bryr du dig helt enkelt inte,

Och jag förstår inte,

Jag trodde att du alltid skulle finnas här,




Fel av mig...


  


Av Jasmine Thorildsson - 30 september 2010 17:39

Har inte hänt så mkt idag, Va in till Mora en sväng med mamma och pappa, När vi kom hem laga jag mat, Kokt potatis och Panerad rödspätta :) Gööööttt,,


Ska snart gå å baka bullar :) Har ju inge bättre för mig :)

Men har så förbannat ont i huvudet så ska vila en liten stund först,

Har ont i huvudet vaarje dag, Men är ju pågrund av att jag går och spänner mig hela tiden, Kan aldrig riktigt slappna av..


Imorn ska jag gå upp tidigt och få mamma att hjälpa mig att tapetsera klart i mitt rum (y)  och flytta ut pappas dator och data bord så de blir mer plats i mitt rum, För nu är de fan bara kaos här inne, As drygt,

Så får hoppas mamma vill hjälpa mig (y) 


På eftermiddagen åker jag till Emma och Ante :) Vet inte va vi ska hitta på men de märks väl! På lördag förmiddag ska vi gå på marknaden i Rättvik iaf sen åka hem till mig :) Ska ha lite smått förfest innan vi åker till festen i Gesunda :)


Kommer nog bli nice! :)


nej nu ska jag vila ögonen och hoppas huvudvärken försvinner :)



Puss va :*

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards