Alla inlägg under juli 2011

Av Jasmine Thorildsson - 8 juli 2011 14:07

Onsdagen va riktigt kul faktist, Eller kvällen iaf, Morgonen va jävligt jobbig, men åkte till Sabina och hon gjorde mig på bra humör igen,

iaf så fixa vi dricka och sånt och sen kom Magda och vi lyssna på massa gammal musik haha, Så de va rätt kul, :)

Oskar fick låna min bil under kvällen, Så han va snäll och skjutsa oss hem till Magda en sväng och hämta mer alkohol :)

Aja kvällen va iaf skit kul och vi gick till campingen för att bada. Dom andra va i fort men jag ångra mig när jag kände på vattnet haha!


Igår åkte jag hem igen, Käka middag på kina med mamma och handla lite saker i Mora :)

och på kvällen fixa jag lite som ska med till dansbandsveckan :)  kan ju säga att jag har träningsvärk i armarna idag haha!


nej nu ska jag ta en dusch , 


haha söt :)

 

Av Jasmine Thorildsson - 5 juli 2011 23:37

I don't know what it is that make me love you so, 

I only know i never wanna let you go <3



Blev en tripp till Malung igår, Träffa Evelina <3

Hann träffa Samuel och Patrik en sväng också innan jag åkte hem idag.

Va trevligt att komma iväg en stund :) träffa vänner man inte fått träffa på ett tag, Men hemma är ju alltid bäst ;)

Imorn blir de väl att åka till Orsa antar jag till Sabina :) 

Sen i helgen lär jag va hemma iaf och fixa med liite saker tills dansbandsveckan ^^  Och i helgen kommer inte pappa hem :( buhuu dom skulle jobba. så han blir borta i 2 veckor :O :/


Jaaa finns väl inte så mkt mer att säga. Förutom att jag måste tvätta bilen igen -.- haha den va inte ens ren i en vecka  -.-




O <3


 

Av Jasmine Thorildsson - 4 juli 2011 12:58

Jahaaa min helg då?.

Blev att åka till Rättvik iaf, Jocke va chaufför och Oskar och Anders Persson följde med också..

Va väl kul i Rättvik, Träffa massa folk som jag tyvärr inte sett på ett tag, Kul va de! 

Men de söög att dricka cider. Blev aldrig full bara illamående.

Så nästa gång blire att dricka grogg!

Igår åkte jag runt lite i Mora med Sabina ,  Oskar och Rosén va väl med också.


Och är inne på min andra dag utan mat, Och de känns bra faktist, Känner mig inge hungrig ens. Men ska försöka äta lite iaf



Jaa de va väl allt just nu..


Hej


 

Av Jasmine Thorildsson - 3 juli 2011 23:25

Jag är en människa.. jag har faktist känslor!

Av Jasmine Thorildsson - 2 juli 2011 01:36








       



Av Jasmine Thorildsson - 1 juli 2011 19:31

Nej fyfan nu vill inte jag nå mer, Varför ska jag sitta fast för? Jag bryter ihop.




Jaaaa har väl varit i Orsa hela veckan.. Badat nästan varje dag med Sabina, Jocke va med en dag också.. Nu har jag nyss tvättat bilen. Passa på när jag är hemma på Sollerön.

Imorn då?

Då blir de bio. Eller Rättvik på big lake run, Visar sig... 


aaaah de va väl allt. roligt va? fast neeh.....



Jag är så jävla mkt bättre än dig..

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards