Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Jasmine Thorildsson - 7 mars 2013 19:00

Hur fan glömmer man en 6 års lång tid vänskap? du va min allra bästa vän,

Ditt svek , jag förstår inte, Du va alltid den som sa att han gjorde fel, att jag skulle göra slut, att jag skulle anmäla, och när vi väl sitter där, så ljuger du? för att skydda han, 

jag förstår inte, vi har haft våra bråk genom åren, men vi har alltid hitta tillbaka till varandra, och vi har alltid sagt att våra bråk blir pga att vi är med varanda för mkt, de blir jobbigt, men vi är inte osams länge,

jag förstår inte, och alla säger att jag ska skita i dig åh alla idioter, men jag menar, hur glömmer/skiter man i en bästa vän efter 6 år ? jag vet att vi aldrig kommer bli vänner, för jag vill inte, inte efter det här,

det gör ont i mig varje gång jag tänker på hur kul vi haft, och vi har alltid sagt att en kille aldrig ska komma imellan, och de va DU som sa att han gjorde fel inte jag!, och de kommer väl bli ett jävla liv nu,

men egentligen vill jag bara ha sagt att.

Jag saknar dig...

och helt ärligt så önskar jag att jag aldrig träffa honom och förlora dig..

     

     


16 år och vi hade hela livet framför oss


                   

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards