Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Jasmine Thorildsson - 11 mars 2013 20:16

ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG JUST NU!!

fan kan aldrig folk respektera hur jag känner/mår? nej jag ska alltid bry mig om alla andra men inte få ett skit tillbaka! fan lyssna på mig nångång så kanske ni fattar att jag inte orkar höra på erat gnäll hela jävla tiden!!

och nej de är inte riktat till precis alla, 



skitsamma, idag har jag inte gjort ett skit, sitter bara åh längtar tills vi får flytta in i lägenheten,

om ca 20 dagar får vi flytta, fyfan va skönt de ska bli! 

nej nu ska jag ner åh göra nå ätbart

hörs hej!


    

Av Jasmine Thorildsson - 11 mars 2013 12:55

Sov till halv 1 idag, skit, ja som varit duktig åh kommit upp vid 9 varje dag i 2 veckor, men efter den här helgen förtjänar jag lite extra sömn, fredag va jag ju upp till Grövelsjön med mamma och pappa, kom tillbaka till Mora vid 7 åh åkte till Moster, åkte hem efter 10 tiden för mådde inte alls bra , lördag så åkte jag in till Tess vid 3 tiden, gjorde oss klara och gick vidare till kelly, för att förklara kvälllen med ett ord, KUNG inte haft så kul på länge och har bara mina fina vänner att tacka för:)
har inga planer för dn här veckan än, tar dagarna som dom kommer:)

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards