Alla inlägg under april 2013

Av Jasmine Thorildsson - 11 april 2013 16:29

Heeey

igår så träffa jag Tess, vi tog en promenad ner på Mora för hon skulle handla :)

påvägen tillbaka så hämta mamma upp mig för hon skulle lämna saker i lägenheten, sen skjutsa hon mig till Kenneth som jobba på klockarhagen,

Laga mat där sen spela vi monopol med Jimmy :)

Efter det tog jag en långpromenad med Tess åh lucas, åh efter det tog jag ett långt bad, så jävla skönt!

resten av kvällen myste jag i soffan med Rambo :)

Idag va mamma hit med en bräda så Rambo kan gå ut via balkongen,

så va vi på Ica en sväng också,

åh nu nyss har jag lagat mat, så när matkoman släpper ska jag väl städa hela lägenheten

så får vi väl se va som händer ikväll :D


hörs hej

bild från 2009

 


Av Jasmine Thorildsson - 9 april 2013 21:07

Va på möte idag vid 1 tiden, kände att jag ville verkligen inte, plus att jag fick lov att gå igenom Mora åh massa folk för att komma dit , men ja tog mig dit,
Efter mötet gick jag till Kenneth på klockarhagen, han jobba idag så jag åt middag där,
Spelade monopol med Jimmy också, åh såklart vann jag över dom ;)
Sa hejdå till bästa också son åkte hem idag :(
Har inte gjort så mkt mer idag, kikat på tv med Rambo,
Är så jäkla trött men de blir jag ju jämt efter jag haft möten,
Så nu ligger jag i sängen åh ska kika på några avsnitt av criminal minds innan jag ska sova,
Godnatt vänner!:)

Av Jasmine Thorildsson - 8 april 2013 19:22

Hejsan!

imorse vid 9 tiden så kom mamma åh hämta oss så vi följde med till Sollerön,

Kenneth fixa väl lite med bilen och jag packa saker som jag hade glömt hemma,

Vid 4 tiden skjutsa mamma tillbaka oss till Mora,

Men först åkte vi till Ica Maxi och handla lite saker,

När vi kom hem så börja jag laga mat, fläskfilé och pommes

så nu sitter jag bara i soffan åh har matkoma,

Lilla Rambo fick följa med till Sollerön idag också åh leka lite med Alice,

Så han ligger just nu också helt utslagen i soffan, haha sötnos,

Imorn ska kenneth jobba, får se om jag går åh hälsar på en stund, först ska jag iaf på möte klockan 1,

usch tycker verkligen inte om mötena..



Gammal bild från 2009

 


Av Jasmine Thorildsson - 7 april 2013 17:08

Åh vilken vecka det har varit. Flyttade in i måndags. Tisdag packa jag upp massa åh gjorde fint i rummet. Onsdag kom barro, lowis och ors hit, tog några groggar på kvällen, torsdag käka vi tacos åh på kvällen kom ganska mkt folk hit åh festa med oss, fredag vart lugnt, bästa kom och sov med mig, lördag så kom mela åh Jimmy hit på kvällen åh drack med oss, bästa kom också hit åh sov igen,
Idag är jag as trött åh seg, har städat åh tvättat, nu ligger jag i sängen åh kikar på criminal minds,
Imorn ska jag nog va på Sollerön över dagen, Kenneth sKa skruva med bilen så passar på att hämta lite saker som är kvar på sold,

Av Jasmine Thorildsson - 2 april 2013 15:46

Oj . inte bloggat på nästan en vecka, ooops,

Men har haft fullt upp, har umgåtts med massa härliga människor hela helgen plus att jag har packa hur mkt saker som helst, Fick lägenhetsnycklarna tidigare än planerat :)

Så just nu sitter jag faktist i vårat vardagsrum i lägenheten,

är väl lite små saker kvar hemma på Sollerön som ska hämtas sen men i stort sett allt har vi flyttat,

så jävla skönt!

så idag har vi varit åh handla mat till oss och Rambo så vi klarar oss den här månaden :)

Och jag har varit så nervös att Rambo inte skulle trivas men han har bara gått runt åh myst, inte skrikit en enda gång, så jävla skönt! :D

ska ta lite bilder sen i lägenheten och ladda upp här så ni får se :)

men nu ska jag gå och ta ur tvätten ur tvättmaskinen :)

hörs hej

 

old pics från 2010 :)

     


Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards