Alla inlägg den 2 november 2009

Av Jasmine Thorildsson - 2 november 2009 15:23

   Nu va de ett tag sen jag blogga, Men har haft så fullt upp så har inte orkat ^^,

Lovet spendera jag i Malung, Älvdalen och Sollerön. Har haft super kul :)  i torsdags va de en liten fylla med Elin :)  Vi åkte till Ida och emma :) Skapligt rolig kväll va de iaf :) Johnny och Kim kom förbi en sväng också :)  Sov hos Elin :)  Fredagen gjorde jag inte ett skit . Va ut en sväng med Elin, Sofia och Daniel. Va till Rickards grav, <3   Sen ringer Kenneth och säger att han ska till Rättvik så jag åkte med så jag fick med mig allt skit till lägenheten.

Lördagen va de tagga som fan för skulle till bowlingen med Emma :)


Åkte till Emma vid 3 tiden tror jag. Björn skjutsa mig :) Käka lite där och bytte om och spöka ut sig lite :O Sen kom björn och hämta oss så vi åkte runt med han en liten stund sen for vi till Tove på förfest :) Skapligt kul där :)

Men bowlingen va ju roligast. :) Tack Mattias för biljetten, :)

Jag och Emma dansa verkligen hela kvällen!, Och de blev jäger och powerking, glas efter glas. Så jag mådde ju inte så jävla bra på söndagen. Bilder från lördagen finns på Emmas facebook :)  Ska ladda upp mina bilder i helgen :)


Nej nog för mig! :)  Tack alla som gjort mitt lov king! :) <3


Puss!

  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards