Alla inlägg den 26 november 2009

Av Jasmine Thorildsson - 26 november 2009 16:46

Tråk dag idag. Inte gjort ett skit. Legat i sängen och tyckt synd om mig själv :P haha . Tog den omtalande sprutan igår. Gjorde inte ont alls. Men på kvällen då jävlar börja de kännas i armen. fy fan, Sen imorse kändes de som jag hade feber och jag kunde knappt röra armen. Så blev ingen skola för mig idag :/

 

Jag och Petra va precis till Ica och handla ägg. Ska baka sockerkaka till skolan imorn,  När vi går ut för dörren ser vi att någon av våra Kära grannar har ställt en massa tom burkar utanför dörren. Och vi tänkte. Inte fan är de här våra. Så vi blev lite smått irriterade, Dom kunde åtminstone frågat om de va våra innan dom blir tjuriga och ställer dom där. Nej usch för tjuriga grannar!

 

Den här veckan har annars varit mysig, Se hur länge de varar...

Micke fyllde år i Måndags så blev någon öl uppe i persborg för att fira honom :) 

Slapp gå hem iaf för Björn va kvar i Rättvik :)

 

På lördag ska familjen bowla i Orsa :) Ska bli skoj, Ska kanske va med Sabina på dagen :) Kul kul :) <3

 

Jag saknar Emma! <3

Puss! <3

  

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards