Alla inlägg den 3 november 2009

Av Jasmine Thorildsson - 3 november 2009 17:58

Hemma på Sollerön nu, Började känna mig dålig igår kväll, Ont i halsen och slö i kroppen, Gick väl upp som vanligt imorse och skulle göra mig klar för skolan. Mådde skit. Drack lite te. Ringde mamma och sa att jag skulle komma hem. Gick till skolan men va där bara till 10. För då gick min buss hem till Sollerön.

Har inte gjort nå alls sen jag kom till Sollerön. Legat och sovit för de mesta. Hur slö som helst idag.

Måste till Rättvik imorn för har samtal med min lärare. Ska höra om vi kan ta en annan tid men de lär de väl inte.


Ska försöka ta mig till Särna nästa helg och hälsa på min syster Linda :) Va länge sen jag träffa henne nu så skulle va kul å åka dit å hälsa på en helg :)


Ska tatuera mig på måndag :D:D YEY! hehe :P


Nej men nu vet jag inte va jag ska skriva mer så Puss! :)


Kommer en bild från i lördags som jag tagit av Emma. haha vi är så snygga! :)

 

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards