Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

On fire

Av Jasmine Thorildsson - 11 februari 2010 20:59

Idag vid 10 tiden åkte jag pappa Kenneth och Jimmy ner till Uppsala för att hälsa på mamma :)  Kom fram vid 2 tiden :)  Va jätte roligt att äntligen få träffa henne :) Och jag tror mamma vart väldigt glad att få träffa hos :) Stackarn har vart där nere helt själv i över en vecka :(   Vi stanna kvar där till 5 sen fick vi lov att åka för att inte komma hem så sent.

 

Kom till Rättvik vid halv 8 tiden. Hoppa av hos Emma och Ida :) Och nu sitter vi och tittar på den nya vampyr serien på 6an..  Har inte kommit in i den än så sitter mest framför datorn. Haha :P

 

Men men imorn blir det att följa med dom till skolan. Snacka med rekton och sen vid 3 tiden åka hem till Sollerön för att umgås med bror :)

 

 

 

E! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards