Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

Hela högen!

Av Jasmine Thorildsson - 8 oktober 2010 21:21

Ska jag aldrig få va glad över nånting? 

Du bor inte ens hemma längre, du har ett jobb, eller iaf va du säger?

Men när mamma vill skämma bort mig med kläder, och egentligen hur jävla ofta händer de?


Oftast när jag köper kläder är de när jag fyllt år eller efter jul, Men bara för jag äntligen ska få bli lite bortskämd och inte känna mig totalt bortglömd i den här familjen, Så ska du bara ha och ha för jag fick ju. men ska jag börja säga så när du frågar om bensin pengar? ja men han fick ju då borde ju jag få?

de ska jag fan göra.

Och de sjuka är att jag vet att han inte ens läser min blogg,! och de är där jag visar att jag handlat kläder för 1200, Haha så nån av hans små älsklingar har väl varit duktiga och visat! :)


Love you guys :*



Ja jag är lite pisst off men de får jag fan vara ;)

 
 
Ingen bild

Evve

9 oktober 2010 19:33

hahahahahah, trodde du ja ?

 
Ingen bild

Jasmine

10 oktober 2010 13:41

HAHA men de vet jag ;) du sa ju själv att du och den andra hade sagt de så ? ;)

 
Ingen bild

Evve

10 oktober 2010 13:45

aah juste men nu vet du vad jag tycker om dig så ha det bra.

 
Ingen bild

Jasmine

10 oktober 2010 16:03

Haha.

 
Ingen bild

hanna

11 oktober 2010 15:51

åh.. att ni orkar!?! :s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards