Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Vi kanske kanske kanske syns igen

Av Jasmine Thorildsson - 18 oktober 2010 15:09

Okej älgjakten, Den va grym,

De va så underbar att komma ut i skogen,

Men bara massa härliga boys,

Ingen som klaga, Ingen som bråka,

Helt Amazing!

Dagarna gick rätt så fort, Va ute å gick i skogen med pappa nästan varje dag,

Flera timmar om dagen, Så otroligt skönt,

Tråkigt nog såg vi inte en enda älg men jag va glad ändå :)

Kvällarna va trevliga, Åkte och hälsa på andra jaktlag och tog några öl, Riktigt trevligt faktist.

Önskar älgjakten va 2 veckor istället för 1, för 1 vecka går alldeles för fort!



Min helg då

Fredagen gjorde jag inget alls, Va så trött efter älgveckan så jag tog de bara lungt

lördagen gick jag upp vid 8 och packa lite å fixa innan jag tog 10 bussen från Mora till Falun,

Hem till underbara Malin,  kom mkt trevligt folk hem dit, Och vi börja dricka skapligt tidigt också, Hela dagen och kvällen va king! verkligen awesome!

Önskar den aldrig tog slut, Men har man roligt går ju tiden super fort,

Men iaf hände mkt den kvällen,  Tyvärr va inte alltid bra men men folk älskar ju att förstöra så, men de vart ju roligt igen så de gör ju inget :)

Söndagen va de stor städning, huset såg verkligen hemskt ut, men de blev ju snyggt efter ett tag :)  Efter de gick vi till Sätrakrogen tror jag de heter? och käka lite pizza :) gött vare!

Sen blev de hemfärd för mig, Va ganska så skönt att sitta på en buss i ca 2 timmar i mörkret och lyssna på musik, underbart.




Och du, När ska du fatta att du är hela min värld?

Du vet va jag har gått igenom, Du vet va jag kan göra, Vad jag har gjort,

jag sluta, för jag har dig,

Men nu har jag inte dig, Va fan ska jag göra då?

Utan dig så existerar jag inte,

Fine, ni har vunnit, ni har honom, är ni nöjda?

Bara let it go nu,

Låt mig vara,


Jag är väl falsk då, Jag har väl absolut inga vänner, Jag snackar väl skit hela tiden, Fine, Då vet jag, låt mig vara nu.




Bilder från jakten och lördagen....


     

               



men som sagt, jag har ju inga vänner.


<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards