Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

28 oktober

Av Jasmine Thorildsson - 28 oktober 2010 12:43

Sometimes the only way to hide the pain is to smile

So smile bitch,



Har inte gjort så mkt idag än, Mest legat i sängen och kollat på tv, Har väl ätit lite frukost, gröt och ett glas vatten   

Längtar mer till middagen, Rödspätta och potatis, Uuuuh så gott   


Händer mer idag då? Malin kommer väl hit, Tror jag?

Sen ska jag nog sätta upp dom nya gardinerna jag fick av mamma häromdagen  

Kanske plocka lite i rummet så de blir klart nångång?

Sen kanske ta en promenad med en av dogsen, Skulle vara mysigt, Med Zita kanske, Älskade hund! <3


Håller på att fixa alla säsonger av OC också, Har ju kollat alla säsonger av One tree hill så lär väl börja på en ny serie nu ;)



OCH GRATTIS TILL ROBIN MAGNUSSON SOM FYLLER 18 IDAG! ;D


Nej allt för mig just nu,


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 18:35

har flyttat bloggen till  http://www.nattstad.se/jsthorildsson ...

Av Jasmine Thorildsson - 2 maj 2013 14:51

Tänkte göra ett inlägg om min ångest, så ni som inte vill läsa kan sluta med de nu. Som jag sagt förut har jag haft ångest i princip hela mitt liv, men just nu är den som värst och såhär har jag mått sen 8 månader tillbaka sen jag och den där gjorde...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 20:41

Så less på att få skit för allt , vad fan nån annan än gör så är de mitt fel, idioter... Vill iaf tacka alla som gjorde valborg helt kung, ni är för bra ...

Av Jasmine Thorildsson - 1 maj 2013 05:32

Haft en bra kväll ! Synd att man tänker för mkt !.

Av Jasmine Thorildsson - 30 april 2013 21:03

Sitter och dricker med dom bästa just nu :) helt underbart att ha så bra vänner :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards