Alla inlägg under november 2010

Av Jasmine Thorildsson - 9 november 2010 19:54

Nu känner jag att jag har varit hemma för länge, Jag har inget att göra, Jag sitter på rummet hela dagen hela kvällen, Men på ett sätt är de så fruktansvärt skönt,

Jag kan va helt för mig själv, Bara sitta och tänka på all jävla skit som händer runt omkring mig, Försöka komma på en lösning, en bra lösning för att få allt att funka,


Börja lyssna på en spellista på spotify som jag nog inte har lyssnat på sen jag bodde i Rättvik, Och fan va jag saknar Rättvik, Jag saknar Petra, Saknar att bo med henne, Jag saknar att umgås med Björn på kvällarna, Saknar våra äventyr, Vi hitta alltid på nå nytt att göra, Och de va galet, galet men fruktansvärt kul,

Jag saknar att gå upp tidigt och gå tillsammans med P till skolan, Jag saknar att gå på promenader med P, jag saknar våran stuga i Persborg, Jag önskar att de aldrig hade blivit som de blev, Att jag hade tagit tag i allt direkt, Istället för att vänta och hoppas på att allt gick över av sig själv, Då hade de kanske varit bra, Jag kanske hade gått kvar och mått skit bra just nu, Men de får vi ju aldrig veta,

Ibland hatar jag mig själv för att jag gav upp så lätt..

Jag saknar våra bönder, Jag saknar alla galna fester i siljansborg och persborg, 

Jag saknar att gå till Emma och Ida, Som jag tyckte va så fruktansvärt långt, Jag önskar vi bodde ihop alla tre just nu, Och hade lika kul som vi hade då,

Tänk att musik kan få en att må så jävla dåligt,

Men samtidigt må så jävla bra,


Och jag önskar att jag aldrig hade blivit tillsammans med .... Och jag önskar att jag hade varit smart nog att dumpa han tidigare än efter nästan 1 år, För de va bara smärta och den grabben förstörde mig totalt, Synd bara att han inte förstog de själv, För enligt honom gjorde han inget, Men jag ska inte bara skylla på honom, För jag är inte perfekt själv, Vi var för olika, Och jag är glad att jag lyckades komma bort, De va bäst så,


Imorn ska jag träffa en som jag har saknat fruktansvärt mkt, Och jag hoppas allt kan lösa sig, Kanske inte kan gå tillbaka till hur de va, Men de är en början, Och jag är glad att vi gör de här,


Och för er som inte har nå bättre för er i erat eget liv, Sluta klaga på mig, Jag tänker inte ändra ett dugg på mig bara för att göra er glada,   




       



 




Hat

Av Jasmine Thorildsson - 8 november 2010 12:32

Jag hatar dig, Jag hatar dig nå så fruktansvärt mkt, Jag önskar du inte fanns, allt skulle va så jävla mkt lättare då,Du förstör mitt liv,  Kan du inte bara försvinna?  Ut ur mitt jävla liv! Men samtidigt skulle jag inte kunna leva utan dig, Helt jävla omöjligt, Jag önskar jag kunde,Men då behövs en förändring, En stor jävla förändring, Jag vet inte riktigt hur de ska gå till, Men jag vill att de ska lyckas, Jag tror allt skulle bli så jävla mkt lättare då



Och ni har inte en jävla aning om vem jag menar så ingen absolut ingen ska ta åt sig,

Bra hej.


Oh don't you worry You'll find yourself  


 

Av Jasmine Thorildsson - 7 november 2010 20:45

Gårdagen vart skapligt bra efter allt krångel,

Va så opepp hela dagen, Sen när jag väl bestämt mig för att åka,

Så kommer inte bussjäveln, Och jag missar sista tåget,

Men som tur va så fick jag skjuts ner av Patrik Ketti :) Tack!!   

Va kul att träffa allt Rättviks folk igen, Riktigt kul att träffa Emma och Emelie! :) <3

Fick skjuts hem av Joakim Vikner, Tack vännen!   


Idag har jag mest sovit hela dagen. Sköönt kan jag lova!

Imorn vet jag inte vad jag ska hitta på,

Men ska nog försöka va hemma hela veckan iaf, Umgås med familjen,

Skönt att inte åka fram och tillbaka överallt,

Och i helgen blir de nog att va i Malung hos my maaan Jonas Persson   


Och jag är faktist lite nyfiken på vilka som läser min blogg, Är inte så många men ändå   

Så ni som känner för de får gärna lämna en kommentar och berätta ^^


Nu ska jag fortsätta kolla på O.C :)


 


 

Av Jasmine Thorildsson - 6 november 2010 13:17

Jag har aldrig förbjudit er att komma hem till någon, Jag har bara varit nervös att träffa er för jag har trott att ni skulle säga nå elakt,


Och jag saknar dig E,  Jag önskar du kunde förstå de,  Förlåt



Nu ska jag försöka bli pepp för kvällen,




 

Av Jasmine Thorildsson - 4 november 2010 16:39

Tjena!


Va meningen att jag skulle åka till Falun igår med Malin,

Men så blev de inte,

Malin skulle gå på bio med Jimmy och folk, Så jag åkte till Malung istället till Lars,

Han david och Jonas kom och hämta mig på Sollerön,


Va meningen att jag skulle åka till Falun idag och umgås med Malin,

Men så blev de inte,

Malin ska bada tunna med Jimmy och folk och jag ska gå på bio med Emma och Ante,


Men imorn då ska jag umgås med min Malin :) <3


Ser fram emot bion ikväll:) Hoppas den är bra nu! (: Saw 3D !




Och Du!

 när skiten var som svårast vare du som trösta mig! när allting gick åt helvete,

när allting bara brast och mitt liv blev fucked up! De va du som fanns här,

Jag blir galen, Jag vet inte va jag ska göra längre, Du finns inte här och jag kan inte få kontakt med dig, De är som att du vore död, Jag vill inte ha de såhär längre,  Jag skulle kunna skriva så mkt om allt de här, Men gör jag de då blir de bara massa skit, för jag menar jag har ju ingen rätt att skriva om mig och mina känslor och allt som händer omkring mig i min blogg? nej nej så korkat av mig..

Jag älskar dig så vi kanske,kanske,kanske syns igen...



 

Av Jasmine Thorildsson - 1 november 2010 19:42

Nu va de länge sen igen ;)


Men helgen har varit awesome iaf! 

Åkte från Sollerön med Malin vid halv 1 tiden, tog 1 bussen till falun :) Mötte upp Michelle och åkte vidare hem till henne,

Käka lite hamburgare och strips    gött som fan vare iaf!

Börja sen göra oss iordning för kvällens festligheter, Hade inte riktigt planerat vart vi skulle vara men de löste sig iaf   

Tog en buss till Sågmyra på kvällen hem till Grogge :) Blev att sitta där hela kvällen och dricka, och de kom skapligt med trevligt folk iaf   

När de va lägg dags blev de lite bekymmer så de sluta med att jag, Räkan, Michelle sov hemma hos Sebbe eftersom vi blev utslängda   

Men allt va bra dagen efter så jag och Michelle gick tillbaka till Grogge dagen efter och käka lite frukost och prata om gårdagen :)

Vid 12 tog jag,Michelle,Malin och Lina bussen till Falun igen, Vi skulle tillbaka till michelle och byta om och fixa oss inför halloween festen som va hemma hos Fredrik i Sågmyra,  Jimmy och Jocke kom och hämta oss sen på eftermiddagen, Skönt att slippa åka buss igen   

Kom massa trevligt folk till den festen också :D riktigt kul vaaare,

Hände något lite senare på kvällen så alla drog till Grogge istället,  Och Malin va tvungen att åka hem =/ Riktigt tråkigt!

Men blev ganska trevligt hemma hos Grogge iaf :) Fick träffa Toni iaf och de va riktigt kul :D  va länge sen, Haha jävla galning som lyfter upp mig ^^,

Nej kul vareeee :)


Söndagen blev de chill kväll hemma hos Malin, Riktigt skönt kan jag lova, Behövdes efter helgen   

Idag åkte vi hem till mig :) Mami fyller ju år idag så åkte hem och gratta henne :)


Ska väl kolla massa avsnitt av OC med Malin gumman snart :)



Blev skapligt irriterad när jag fick reda på att vissa personer har sovit i mitt rum i lördagsnatt, Fasten pappa lova mig att säga till dom att inte sova där,

Fine skulle väl inte göra såmkt att dom sov här när jag inte är här, Men efter hur dom har varit mot mig så tycker jag att dom fan inte har nå i mitt rum att göra, Jag blir ledsen, sårad,

Mitt rum är min fristad, där ska inget ont finnas, 

Tänk om folk kunde förstå de, Helst min familj,

Hoppas de känns bra för er att såra mig..



I veckan ska jag va med Malin gumman, och på lördag ska jag på bowlingen med Emma :) Ska bli riktigt kul att träffa henne igen, Va så länge sen,


Nej nu ska vi ner och käka lite tååårta,   

Vi hörs fuckers!


<3


Some pics från helgen,



                       

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards