Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jasmine Thorildsson - 1 mars 2010 12:47

Imorn är det 4 veckor sen mamma hamna på sjukhuset. Vill att du ska bli frisk mamma, Vill att du ska komma hem <3

 

 

I lördags kom min bästa Emma hit. Då vart jag jätte glad :)  På kvällen kom Jonas och hämta oss. Vi skulle på nå fest i Våmhus men de sög som fan så vi åkte å hämta Danne sen for vi vidare till gesunda :) Stefan fyllde 20 så de va fest där :)  Va riktigt kul att få träffa Elin :D Va så länge sen :)

 

Sen kom Markus dit så jag följde med han till donken :) Emma åkte med Jonas och Danne :) 

Sen vidare hem till Sollerön :) jag och Emma  gick och la oss direkt :) skönt :)

 

Igår ringde Björn och ville att jag skulle dricka öl med honom, självklart gjorde jag de. Han fyllde ju år såklart man ställer upp ;) Så han , Kristian och Markus kom hit och hämta mig och Emma så for vi in mot Mora :)  Va riktigt kul kväll:)  

 

Idag åker min Emma hem till Lima :( Men jag ska nog försöka åka och hälsa på henne på lovet :)  Om jag hinner..

 

 

Är ett jävla gnäll här hemma så usch.  Hela förra veckan fixa jag med allt  på morgonen och så , Hjälpte pappa såga ved och elda å ut med hundarna , städa, skicka jimmy till skolan, Städa lite till, Diska tvätta och en massa mer. Men ändå säger han att jag aldrig hjälper till? Jag förstårinte riktigt de där .  Men de är ju tur att han har någon att gnälla på iaf. Annars hade han ju inte överlevt. 

Jag undrar hur många gånger jag ska förklara för honom att jag mår as dåligt. Att de va därför jag hoppa av skolan och flytta hem för att jag ville må bra igen., Men de verkar han ju inte fatta eftersom han håller på som han gör.. Idiot..

 

E, Jag älskar dig<3

 

  




Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards