Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Jasmine Thorildsson - 20 mars 2010 20:06

Jaaaa lär väl skriva lite om äventyret på båten då ;D

 

Torsdag morgon va de att gå upp tidigt för att åka till bussen som skulle ta oss till Stockholm ;)

Åkte med bäste släkten från Malung å pappa å bror :) Hade skit kul!

Bussresan ner va kul :) Drack öl å så :)  Sen på båten va de bara att fixa till sig sen äta lite mat sen gå vidare till baren , Som resten av kvällen / natten spenderades ;)  Bonnie tyler sjöng också så de blev att sjunga med lite med farmor ;D haha.  Va ju lite synd att min älskade emma inte va där när Bonnie spelade våran låt, Total eclipse of the heart .=(  men spela in åt emma iaf ;) 

På fredag morgon när jag vakna va jag fan fortfarande lite onykter. -.-

Åt frukost sen gick jag pappa och Kenneth å tog oss en varsin öl xD   Hah sen tillbaka till hytten och sov en timme typ . Sen va de bara att fortsätta dricka igen för jag skulle ju hoppa av i Rättvik på kvällen och fortsätta festen med Emma och Ida på bowlingen, Och fan va kul de va måste jag säga :)   Men de är ju alltid kul när man är med Emma och Ida ;) <3

 

Fick skjuts hem till Sollerön när bowlingen stängde . Skönt de iaf, Slippa åka buss hem dagen efter ;)

 

Bilder från Ålands resan kommer när jag har orkat laddat kameran xD

 

Puss! <3

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards