Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Jasmine Thorildsson - 13 mars 2010 15:54

Nej men om man ska blogga lite då? :)

 

Åkte till Öron, näsa hals avdelningen igår morse eftersom blåsorna inte blivit bättre.

Dom ville att jag skulle åka till Falun och läggas in här så jag får dropp, Eftersom jag inte fick i mig mat, knappt vatten. Så jag och pappa åkte hem och packa en väska sen for vi till falun. Åh fy fan va jag grina. Haha lite töntigt kanske men fan har ingen lust att ligga helt själv på ett sjukhus i falun, :(  Om dom hade haft en avdelning i Mora så hade ju iaf pappa kunnat hälsa på varje dag.  Men men, Får hoppas att jag inte blir kvar så länge iaf :)

 

Aja dom satt på dropp direkt iaf när jag vart inlagd. vid ca 4 tiden. Sen tog dom bort de vid 5 tiden imorse.   Och jag som hatar nålar å shit. Så är den en nål i handen på mig hela tiden. Ryser så fort jag tittar på den. USCH!

 

Fick nå bedövningsmunskölj grej iaf. Så idag har jag kunnat äta Youghurt och lite gröt iaf när jag tagit bedövning :)  Och läppen har blivit bättre :) inte helt bra men mkt bättre än förut :)  så de går åt rätt håll iaf :)

Nej nu ska jag väl forstätta titta på den "jätte stora" tvn som är här :)  Bästa kommer snart och hälsar på :)))

 

 

Saknar min Emma jätte mkt! :'(   <3

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards