Alla inlägg den 8 april 2009

Av Jasmine Thorildsson - 8 april 2009 20:00

Hemma från skolan idag. Klarade verkligen inte av att gå dit idag. Så jävla mycke hemskt som hände igår. Men nu är det så. För så som du behandlat mig i alla dessa månader så är jag nästan glad över det. Men vi har även haft det helt jävla underbart. Och det är just det jag saknar. Om du bara kunde vara lika underbar när du är full som du är nykter så hade de här aldrig hänt. Det värsta är att du inte ens förstår att du gör fel. Utan skyller allt på mig. Du förstår verkligen inte att allt du säger när du är full sårar mig. Förstår inte hur man kan behandla nån man älskar så jävla illa.



Tänk att man ska må såhär dåligt hela tiden, Och livet har bara börjat. Hoppas det blir bättre men det verkar inte som att det kommer bli det nå.


Kärlek till mina vänner iaf. Tack för att ni finns ni betyder allt för mig<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards