Alla inlägg den 9 april 2009

Av Jasmine Thorildsson - 9 april 2009 23:10

Kom nyss hem, Har varit och hälsat på Markus och Hanna och innan de va vi på sjukan, Har tydligen nå livmodersinflammation lr va fan han sa :P ska väl käka nå tabletter i en vecka:P 

Måste bara säga att jag saknar Sabina så extremt mycke just nu! Saknar sommaren då de bara va vi två. Vi bodde nästan ihop för fan :)  Och det är jävligt tråkigt att vi har glidit isär så mkt pga att jag börjat skola i Rättvik och flyttat dit. Men det är ju inte så lätt :/  Men vi får fan börja ses oftare! :)  Nej nu ska jag lägga mig och kolla på Scrubs!

Imorn är de feeest :D 



All i have is you, All i need is you, I'm loosing you forever...

Av Jasmine Thorildsson - 9 april 2009 14:50

Trevlig dag idag måste jag säga, Gick upp 08.30 Följde med mamma och moster in i Mora och handla. Fick köra hela tiden så de va ju bra ! :) Vart lite irriterad några gånger bara men men :)  Just nu sitter jag hemma själv med Kenneth, Mamma och pappa har åkt till Grövelsjön för en stund sen :) Ikväll vet jag faktist inte vad vi ska hitta på. Jag vet då att jag måste laga maten vi ska äta iaf ^^ 


Imorn drar jag till Enviken på fest hos bruden Josefin :) Kommer bli hur kul som helst! :) Sen på lördagen är det bara hem och duscha och fixa sig och dra på inflyttningsfest i Gesunda :) Kommer nog bli en kanoners helg :D 


Sms- Vill nog ha dig. Hmm okej kanske är lite försent så som du höll på i tisdags? :S 



Allt för mig just nu :) Puss påre! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards