Alla inlägg den 22 april 2009

Av Jasmine Thorildsson - 22 april 2009 19:49

Sitter och kollar på hitta hem på tv4.  Blir bara sämre och sämre. Hur jobbigt som helst vill bara hem.. Men lär ju till skolan imorn för ska göra slutprovet i traktor teorin sen ska vi köra upp... Skit drygt när man är hur sjuk som hels men aja :(  Sen måste jag gå i skolan på fredag också för har nationella i engelska och del 2 i matte as drygt!! :(


Vill bara till min älskling.  Min Mattias som jag har haft i över 7 månader. Lite fram och tillbaka men har alltid hitta tillbaka till varandra. Hoppas de håller nu med de tror jag verkligen :)  Älskar dig sötnos <3   


Nej nu vill jag att Petra ska komma tillbaka från Erik för jag vill ha godis :) haha :) 


Men ha de så bra alla som läser :) 


Puss!  

Av Jasmine Thorildsson - 22 april 2009 11:12

Jag hatar att vara sjuk! Förkyld som ett as kan knappt andas!Börjar känna av feber för kroppen orkar inte ett skit! 

Va till skolan idag på morgonen iaf och gjorde första del provet i nationella Matte.  Bajs de gick väl som de gick. Ska göra nästa på fredag. Hoppas jag är friskare så jag kan tänka klart..   

Igår kom Kenneth och Matilda hit :) Umgicks lite med dom på kvällen :) Sen kom älskling hit från Matz. Hade varit där och grilla. Så de blev en myskväll :)    Nu har han åkt till skolan sen åker han hem :(  Tråkigt. Men kanske får träffa han i helgen? =)  Hoppas på de iaf :)   Nej nu ska jag gå och möta Petra! 


Pusspåre!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


21 årig tjej från Sollerön, Mora
skriver om min sjukdom och min vardag!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards